
Executive Chef
- Νομός Χαλκιδικής
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Σχεδιάζει το μενού της νέας σεζόν, σε συνεργασία με τον F&B Manager, καθορίζοντας υλικά, ποσότητες και κόστος βάσει πρότυπων συνταγών. Ο τελικός σχεδιασμός εγκρίνεται από τον Διευθυντή του ξενοδοχείου.
- Ορίζει και οργανώνει τη λειτουργία του μπουφέ για όλα τα προκαθορισμένα γεύματα, σύμφωνα με τις αντίστοιχες πρότυπες διαδικασίες.
- Συμμετέχει στον σχεδιασμό του a la carte μενού των θεματικών εστιατορίων, από κοινού με τον Sous Chef ή/και τον υπεύθυνο Chef, προσδιορίζοντας υλικά, ποσότητες και κόστος, σύμφωνα με πρότυπες συνταγές. Το μενού εγκρίνεται από τον F&B Manager και τον Διευθυντή.
- Την παραγωγή εδεσμάτων, σύμφωνα με τη σχετική διαδικασία (αναλυτικά ανά πόστο).
- Τον τρόπο παράθεσης των εδεσμάτων στο μπουφέ κεντρικής κουζίνας ανά γεύμα.
- Τη σωστή διαχείριση των επιστρεφόμενων ειδών από το μπουφέ.
- Τις καθαριότητες όλων των χώρων κουζίνας και την τήρηση των κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας και των περιβαλλοντικών απαιτήσεων.
- Την ορθή συμπλήρωση των προκαθορισμένων εντύπων ISO ανά πόστο.
- Την λειτουργία του εστιατορίου προσωπικού.
- Την παραλαβή προμηθειών από την αποθήκη και τον έλεγχο των ημερομηνιών λήξης.
- Το ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο των προμηθειών που παραλαμβάνει από την αποθήκη.
- Το ποιοτικό έλεγχο των προμηθειών που παραλαμβάνει από τους προμηθευτές (λαχανικά, κρέας, ψάρια, γαλακτοκομικά, αλλαντικά).
- Την άμεση αποκατάσταση βλαβών και φθορών στους χώρους ευθύνης του.
- Πραγματοποιεί τον σχεδιασμό λειτουργίας της κουζίνας και στελεχώνει το τμήμα του.
- Διαμορφώνει ειδικά μενού βάσει συγκεκριμένων αιτημάτων των πελατών (πχ αλλεργίες, δίαιτες κλπ) – ενημερώνει σχετικά τον Maitre.
- Διαμορφώνει το μενού σίτισης του προσωπικού.
- Ελέγχει το τελικό γευστικό αποτέλεσμα και την ποιότητα του φαγητού.
- Διαχειρίζεται έκτακτες καταστάσεις που απαιτούν συλλογικά ειδική αντιμετώπιση (πχ τροφική δηλητηρίαση).
- Συγκεντρώνει τα νέα αιτήματα παραγγελιών από τα επιμέρους πόστα και προετοιμάζει την αντίστοιχη παραγγελία.
- Διαχειρίζεται τα αποθέματα και τις παραγγελίες του τμήματος.
- Διασφαλίζει την ορθή χρήση, λειτουργία και συντήρηση του εξοπλισμού και των μηχανημάτων του τμήματος.
- Εκτελεί την ετήσια απογραφή του τμήματος.
- Οργανώνει, επιβλέπει και συμμετέχει στις διαδικασίες έναρξης και λήξης εργασιών του τμήματος.
- Σχεδιάζει το πλάνο εργασιών του τμήματος (βάρδιες, ρεπό κλπ) και επιβλέπει την τήρησή του, επιμερίζει ανάλογα τις εργασίες.
- Εκπαιδεύει, ενημερώνει, αξιολογεί και καθοδηγεί το προσωπικό του τμήματος.
- Παρακολουθεί τους δείκτες παραγωγικότητας και απόδοσης του τμήματος, ενεργεί διορθωτικά, εισηγείται βελτιώσεις.
- Συνεργάζεται και ανταλλάσσει πληροφόρηση με τα υπόλοιπα τμήματα του Ξενοδοχείου.
- Παρακολουθεί τις εξελίξεις της αγοράς στο αντικείμενο του.
- Εμπειρία 10 έτη min σε αντίστοιχο τμήμα – 5 έτη min σε θέση ευθύνης.
- Επιθυμητή εμπειρία στον Όμιλο.
- Τουριστική εκπαίδευση.
- Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Καλή γνώση (προφορικών και γραπτών).
- Η/Υ: Πολύ καλή γνώση MS Office, Βασική γνώση Protel / ERP.
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Συμμετοχή σε υπό διαμόρφωση πρόγραμμα παροχών.
- Προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης.
- Συνεχή εκπαίδευση.
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον.