Εξυπηρέτηση πελατών και inbound κλήσεων (Η/Υ και προϊόντα τεχνολογίας)

Human Factor

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 2 μήνες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΚύρια λειτουργία ρόλου/ Επιχειρηματικός σκοπός
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων για εξυπηρέτηση και πώληση ηλεκτρονικών υπολογιστών και προϊόντων τεχνολογίας.Αρμοδιότητες
  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και αναμονών
  • Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
  • Πώληση ΗΥ και προϊόντων τεχνολογίας
  • Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με πελάτες
  • Καταχώριση παραγγελιών στο σύστημα
  • Παροχή ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής σε ιδιώτες
Απαραίτητες δεξιότητες
  • Απόφοιτος Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Επιθυμητή αντίστοιχη προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε κατάστημα λιανικής
  • Γνώσεις Hardware HY ή gaming ή προσωπική τριβή με θέματα τεχνολογίας
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Πελατοκεντρική Αντίληψη
  • Ικανότητα σε πωλήσεις
  • Επικοινωνία
  • Διάθεση για εξυπηρέτηση
  • Διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων
  • Διάθεση για εξέλιξη
Εργασιακή σχέση
  • Ικανοποιητικός μισθός εργασίας και bonus
  • Αορίστου σύμβαση
  • 6ωρη ή 8ωρη απασχόληση
  • Έμμισθη εκπαίδευση 1-2 εβδομάδων σε προϊόντα, διαδικασίες και συστήματα
  • 5θήμερη απασχόληση σε βάρδιες
  • Εξαιρετικό περιβάλλον και φιλικό κλίμα
  • Άμεσες ευκαιρίες εξέλιξης
Εάν σε ενδιαφέρει, μπορείς να αιτηθείς παρακάτω και εκπρόσωπος της ομάδας του kariera.gr θα σε καλέσει άμεσα.

Human Factor