Εξυπηρέτηση πελατών για τη ΔΕΗ
TP Greece
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Εξυπηρέτηση και επίλυση αιτημάτων πελατών σχετικά με συμβάσεις, λογαριασμούς και παροχή υπηρεσιών
- Καταγραφή και διαχείριση παραπόνων, εξασφαλίζοντας την άμεση ενημέρωση του πελάτη
- Παροχή σαφών πληροφοριών για τους λογαριασμούς και τα συμβόλαια των πελατών
- Εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων που προέρχονται από υφιστάμενους πελάτες για ερωτήσεις,πληροφορίες, παράπονα και αιτήματα που αφορούν έναρξη/ τερματισμό νέωνσυμβολαίων/ υπηρεσιών ή σύναψη διακανονισμών
- Εξυπηρέτηση εισερχόμενων βιντεοκλήσεων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας
- Δυνατότητα εξυπηρέτηση εξερχόμενων κλήσεων που προέρχονται λόγω τηλεφωνικού ραντεβού που αιτήθηκε πελάτης
- Ταλέντο στην επικοινωνία
- Εστίαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη
- Επαγγελματισμό και συνέπεια
- Πάθος για την επίτευξη στόχων
- Απολυτήριο Λυκείου
- Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Άριστη χρήση υπολογιστών σε περιβάλλον Windows
- Γρήγορη πληκτρολόγηση
- Υπευθυνότητα στη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
- Επαγγελματισμός και αξιοπιστία
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί προσόν
- Μηνιαίο μισθό ανώτερο του βασικού, με σταθερές πληρωμές, περιλαμβανομένων υπερωριών και επιδομάτων
- Πλήρη ασφαλιστική κάλυψη με πρόσβαση σε επιπλέον ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας
- Επιβράβευση με μπόνους βάσει επίτευξης στόχων
- Ολοκληρωμένη, έμμισθη εισαγωγική εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές με συνεχή εκπαίδευση
- Πρόγραμμα συστάσεων (refer a friend) με υψηλά μπόνους
- Σύγχρονο και ανθρώπινο περιβάλλον εργασίας με μοντέρνους χώρους αναψυχής
- Εύκολη πρόσβαση στα γραφεία μέσω μέσων μαζικής μεταφοράς
- Σημαντικές
και
- Πολλαπλά προνόμια και εκπτώσεις μέσω συνεργαζόμενων επιχειρήσεων
- Μια ομάδα συναδέλφων που είναι πάντα δίπλα σας για να σας στηρίζουν
MyCarriera