Η εταιρεία Mellon Technologies επιθυμεί να προσλάβει για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού οργανισμού Εκπροσώπους Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών εισερχόμενων κλήσεων από τις περιοχές Σερρών-Κιλκίς για εξ΄αποστάσεως εργασία.Περιγραφή καθηκόντων:
Εξυπηρέτηση πελατών και εύρεση κατάλληλων λύσεων μέσω τηλεφώνου για Τραπεζικά προϊόντα.
Πληροφορίες σχετικά με mobile εφαρμογές.
Διαχείριση και καταχώρηση αιτημάτων πελατών.
Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων.
Ενημέρωση των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Requirements
Απολυτήριο Λυκείου.
Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (προφορικά και γραπτά επιπέδου Β2).
Καλή χρήση Η/Υ.
Πρότερη εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο επιθυμητή (όχι απαραίτητη).
Πελατοκεντρική αντίληψη και προσέγγιση.
Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου.
Benefits
Έμισθη εκπαίδευση.
Bonus παραγωγικότητας.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Πλήρης τηλε-εργασία με παροχή εξοπλισμού.
Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας.