
Call Center / Customer Support
- Αθήνα
- EUR 1.000 το μήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών μέσω τηλεφώνου, παρέχοντας πληροφορίες και λύσεις
- Καταγραφή πληροφοριών και ενημέρωση των συστημάτων της Τράπεζας
- Καθοδήγηση των πελατών για τη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών (internet banking)
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για την επίλυση σύνθετων ζητημάτων
- Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης
- Διαθεσιμότητα για εργασία σε κυλιόμενες βάρδιες (08:00 - 22:00)
- Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ενεργητικής ακρόασης
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και προσαρμοστικότητα
- Καλή γνώση αγγλικών και MS Office
- Υπομονή και ικανότητα διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων
- Επιθυμητή προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών
- Αμοιβή 1000€ μικτά για 8ωρη, πενθήμερη απασχόληση
- Μηνιαία παροχή 50€ μέσω Ticket Card
- Δυνατότητα επιλογής 5ωρης, 6ωρης ή 7ωρης απασχόλησης, με αντίστοιχη προσαρμογή του μισθού
- Εκπαίδευση 1-2 μηνών σε σύγχρονες εγκαταστάσεις
- Εργασία σε προσβάσιμη τοποθεσία, κοντά σε σταθμούς Καλλιθέα & Μοσχάτο
- Σταθερό περιβάλλον εργασίας σε κορυφαίο τραπεζικό οργανισμό
MyCarriera