IT Support

TEM BUSINESS SOLUTIONS

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 15 ημέρες
Η Tem επιθυμεί να απασχολήσει επιθυμεί να απασχολήσει άμεσα άτομο για την θέση του ΙΤ. Ο υποψήφιος για την θέση θα έχει συμμετοχή στην ανάλυση, ανάπτυξη, συντήρηση και υποστήριξη εταιρικών εφαρμογών, συστημάτων λογισμικού, και εξοπλισμού, καθώς και στη διαχείριση servers, δικτύου, firewall/security, website και άλλων πληροφοριακών συστημάτων. Απαραίτητα Προσόντα: •Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων MS Windows (2012-2016) •Άριστη γνώση και χρήση όλων των εφαρμογών MICROSOFT (word-excel-power point κτλ) •Εγκατάσταση και διαχείριση software και hardware, δικτύων, εκτυπωτών •Καλή γνώση στη διαχείριση backups, restores, upgrades και στη γενική συντήρηση των servers •Καλή γνώση, χρήση Pivot table και ανάλυση στοιχείων Επιπρόσθετα προσόντα •Γνώση MSSQL SERVER, ACTIVE DIRECTORY, Domain Controller, πολιτικές ασφάλειας, C# •Άριστη γνώση Αγγλικών •Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας. •Επαγγελματική ηθική και ακεραιότητα. Ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει υπό τον έλεγχο και τη διαχείρισή του: •Το σύνολο των πληροφοριακών συστημάτων που υποστηρίζουν τη λειτουργία της εταιρείας. •Το υλικό πληροφορικής (hardware). •Το τοπικό δίκτυο και την υποστήριξη και συντήρηση αυτού. •Την τηλεφωνική υποδομή (VoIP σταθερή/κινητή), τεχνική υποστήριξη και επαφή με παρόχους. •Τις υποδομές ελέγχου και ασφάλειας (hardware & software). •Την ασφάλεια της δικτυακής παρουσίας των τερματικών και λοιπών συσκευών. •Την τεχνική υποστήριξη (εσωτερικά) σε θέματα software/hardware •Την παραμετροποίηση εσωτερικών συστημάτων. •Την υλοποίηση και εφαρμογή των διαδικασιών που Ασφάλειας της Πληροφορίας, όπως προβλέπεται από το ISO 27001. •Στενή συνεργασία με το τμήμα Ποιότητας σε θέματα διασφάλισης ποιότητας και ακεραιότητας των δεδομένων (έννοιες: PV/PQC Reconciliation, SDV) καθώς και σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης διαδικασιών ISO 9001:2015. •Την εσωτερική εκπαίδευση χρηστών σε θέματα χρήσης εξειδικευμένου λογισμικού. •Το IT inventory (software/hardware). •Συντήρηση, υποστήριξη online reports, εκπαίδευση χρηστών. •Τις διαδικτυακές υποδομές (web sites, domains, hosting, SSL). •Επαφή και αξιολόγηση εξωτερικών συνεργατών / προμηθευτών σε τεχνικά θέματα (computer hardware/software). Παροχές: * Σταθερός Μισθός και ασφάλιση * 8ωρή εργασία.

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • IT Support

    I CALL SUPPORT & GROWTH ΙΚΕ

    • Αθήνα
    Κύριες αρμοδιότητες: Υποστήριξη και επίλυση software/hardware προβλημάτων του προσωπικού της εταιρείας με φυσική παρουσία στην εταιρεία αλλά και απομακρυσμένα. Διαχείριση/Επίβλεψη …
    • Πριν 5 ημέρες
  • IT Support / Help Desk - Καλλιθέα (Short Term)

    Trenkwalder Group

    • Αθήνα
    Η Trenkwalder για λογαριασμό εταιρείας πελάτη της στον κλάδο της Υποστήριξης και Σέρβις Υπολογιστών στην Καλλιθέα αναζητά: IT Support / Help Desk Κύριες Αρμοδιότητες: Σχεδίαση, Εγκ…
    • Πριν 2 ημέρες
  • Yπεύθυνος τεχνικής υποστήριξης μηχανογραφικων υποδομών και δικτύων (IT support)

    • Αθήνα
    Y πεύθυνο ς τ εχνικής υ ποστήριξης μηχανογραφικων υποδομών και δικτύων ( IT support ) Μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Χαλκιδική ζητά υ πεύθυνο τ εχνικής υ ποστήριξης μηχανογραφ…
    • Πριν 19 ώρες