Συμβούλος Πωλήσεων Ενέργειας
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
(Κατάστημα Περιστερίου)H εταιρία
H ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, παρέχει φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα σε ολόκληρη την Ελλάδα! Στόχος της εταιρίας είναι η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των σύγχρονων ελληνικών οικογενειών, των επιχειρήσεων και των βιομηχανικών εγκαταστάσεων με αδιαπραγμάτευτη την προσφορά ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων υψηλού επιπέδου προς τους πελάτες της σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η επιτυχής και μακρά πρόοδος της Εταιρείας βασίζεται τόσο στα σημαντικά οφέλη του φυσικού αερίου όσο και στην προτεραιότητα που δίδεται στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών - οικιακών και εταιρικών, παρέχοντας υψηλού επιπέδου, ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες.Περιγραφή Θέσης
Η ομάδα μας στο κατάστημα Περιστερίου μεγαλώνει!
Αναζητούμε να εντάξουμε ένα (1) νέο μέλος στην ομάδα μας στο κατάστημα Περιστερίου, με ευχέρεια στην επικοινωνία, ευγένεια και πελατοκεντρική αντίληψη για την εξυπηρέτηση του πελατολογίου μας.Αν σου αρέσει η επικοινωνία, oι πωλήσεις και έχεις φιλοδοξίες και δυναμισμό, αυτή η θέση είναι για σένα!Αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση, διαχείριση και επίλυση προβλημάτων/παραπόνων πελατών με στόχο την μεγιστοποίηση της ποιοτικής εξυπηρέτησής.
- Έκδοση λογαριασμών Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού.
- Διαχείριση πληρωμών λογαριασμών μέσω P.O.S.
- Ενημέρωση πελατών σχετικά με τα προϊόντα Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού, καθώς και τις υπόλοιπες υπηρεσίες της εταιρείας και καθοδήγηση τους, βάσει των εταιρικών διαδικασιών.
- Καταχώρηση και έκδοση συμβάσεων προμήθειας Φυσικού Αερίου και Ηλεκτρισμού, καταγγελίες συμβάσεων.
- Ενημέρωση πληροφοριακού συστήματος για την εκδήλωση ενδιαφέροντος υποψήφιων πελατών, για τα προϊόντα & υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού και παρακολούθηση του ενδιαφέροντος προκειμένου να επιτευχθεί η σχετική πώληση.
- Καταχώρηση και διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών, τα οποία θα προωθηθούν στον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου διανομής του αερίου ή/και ηλεκτρικής ενέργειας, όπως αιτήσεις διαδοχής/μεταβίβασης σύμβασης προμήθειας, διακοπής παροχής, παύσης εκπροσώπησης σημείου παράδοσης, κ.λπ.
- Αποστολή ενημερωτικών επιστολών προς τους υφιστάμενους πελάτες σχετικά με τις διάφορες εργασίες του Τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών.
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οδηγίες που λαμβάνει.
- Καθημερινή ηλεκτρονική και φυσική αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγράφων προς το κατάστημα.
- Συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες της εταιρείας.
- Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρείας.
- Επιθυμητή προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους στην εξυπηρέτηση πελατών ή πώληση λιανικής
- Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Επιθυμητή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Επιθυμητή γνώση CRM (θα θεωρηθεί προσόν)
- Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ομαδικής συνεργασίας
- Εχεμύθεια, ευγένεια, υπευθυνότητα και συνέπεια
- Ικανότητές ομαδικής συνεργασίας και δημιουργική σκέψη
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Μηνιαίες διατακτικές σίτισης
- Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
- Συνεχής εκπαίδευση, χρηματοδοτούμενη από την εταιρία
- Οργανωμένο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Προνομιακά προγράμματα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου
https://springprofessional.secure.force.com/jobboard/QuickApplyToJob?JobId=a0W4I00000YvrVHUAZ&boardName=Greece%20Staffing%20Adecco&language=elΜετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.Αίτηση - Αποστολή ΒιογραφικούΠατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.
Jobfind