Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης και των υπηρεσιών business process outsourcing αναζητάΥπαλλήλους Τηλεφωνικού Κέντρου για Εξυπηρέτηση Υφιστάμενου ΠελατολογίουΟ/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων σε υφιστάμενο πελατολόγιο Παρόχου Ηλεκτρικής Ενέργειας με σκοπό τον έλεγχο του βαθμού ικανοποίησης του Πελάτη και την πώληση προγράμματος, προσαρμοσμένο στις οικονομικές του ανάγκες.Λεπτομέρειες εργασίας:Ωράριο εργασίας:Δευτέρα με Παρασκευή - σταθερό πρωινό 10.00-18.00 & μια εβδομάδα τον μήνα απογευματινό 12.00-20.00.Requirements
Απολυτήριο λυκείου ή πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Πολύ καλή ικανότητα χειρισμού εφαρμογών MS Office
Επαγγελματική - ευγενική συμπεριφορά, εξωστρέφεια και ομαδικό πνεύμα
Benefits
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Μηνιαίο Bonus βάσει επίτευξης στόχου
Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου απασχόλησης μετα τους 2 μήνες εργασίας στην περιοχή της Αττικής
Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας