Αναζητούμε έναν έμπειρο Administrative Assistant για τη διαχείριση των διοικητικών εργασιών της Εταιρείας μας. Το στέλεχος θα αναφέρεται άμεσα στον CEO, ενώ θα έχει την ευθύνη του τμήματος της Γραμματείας και των εξωτερικών συνεργατών (supplier) της Εταιρείας . Είδος Απασχόλησης : Πλήρης απασχόληση Κύριες Αρμοδιότητες: Γενικά καθήκοντα γραφείου, συμπεριλαμβανομένων της απάντησης σε τηλέφωνα, της αλληλογραφίας, της διαχείρισης προμηθειών γραφείου κ.λπ. Αλληλογραφία με εξωτερικούς συνεργάτες Διαχείριση βάσεων δεδομένων και συστήματος αρχειοθέτησης Εφαρμογή και διατήρηση διαδικασιών/ διοικητικών συστημάτων Χρήση πλατφορμών ERP, CRM Οργανώση συναντήσεων και ενημέρωση των ημερολόγιων της Εταιρείας Στις αρμοδιότητές του θα περιλαμβάνονται επίσης : Η συνεργασία με συναδέλφους για την εφαρμογή πολιτικών και την ανάπτυξη βελτιώσεων. Ο στόχος είναι να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, σύμφωνα με τις καθορισμένες πολιτικές και τον στρατηγικό στόχο και όραμα. Απαραίτητα Προσόντα: Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Administrative Officer Γνώση Social Media Εμπειρία στη διαχείριση επιχειρησιακών λειτουργιών Καλή κατανόηση των επιχειρηματικών λειτουργιών (τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, λογιστηρίου, χρηματοοικονομικών, κ.λπ.) Γνώση διαδικασιών κατάρτισης προϋπολογισμού και υποβολής εκθέσεων παρακολούθησης έργων θα εκτιμηθεί Γνώση επιχειρηματικών κανονισμών (π.χ. ΙSO) Άριστη γνώση MS Office (Outlook, Word & Excel) Εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και στην επίλυση προβλημάτων Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας Ομαδικό πνεύμα και υπευθυνότητα Πτυχίο BSc/BA στην Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε παρεμφερές αντικείμενο σπουδών, αποτελεί οπωσδήποτε πλεονέκτημα Παροχές: Ικανοποιητικές αποδοχές Άριστο εργασιακό περιβάλλον