
ASSISTANT STORE MANAGER
- Κέντρο της Αθήνας
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Εξασφάλιση άριστου επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα
- Σχεδιασμός, εφαρμογή και παρακολούθηση ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξη και υπέρβαση των στόχων πωλήσεων
- Ανάλυση και επαλήθευση δεικτών διαχείρισης και κόστους με σκοπό τη βελτίωσή τους
- Εξασφάλιση και συνεργασία στην εφαρμογή προτύπων εμπορικής προβολής και βελτιστοποίηση του χώρου πωλήσεων για τη μέγιστη κερδοφορία
- Γνώση της συλλογής και έλεγχος/διαχείριση αποθεμάτων για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων
- Λειτουργία ως πρότυπο προς μίμηση και προώθηση αποτελεσματικής επικοινωνίας στην ομάδα
- Στρατολόγηση, εκπαίδευση και ομαλή ένταξη νέων υπαλλήλων
- Καθοδήγηση και παρακίνηση της ομάδας, διασφάλιση ανάπτυξης του δυναμικού των εργαζομένων
- Σχεδιασμός, οργάνωση, καθορισμός προτεραιοτήτων και κατανομή καθηκόντων, βελτιστοποίηση πόρων και ελαχιστοποίηση κόστους
- Διασφάλιση βέλτιστης διαχείρισης διοικητικών καθηκόντων που σχετίζονται με το προσωπικό