Κατά την περίοδο αυξημένης δραστηριότητας:Είναι υπεύθυνος για επίβλεψη και τον συντονισμό της αποτελεσματικήςδιακίνησης των εμπορευμάτων από τηναποθήκη στον προβλεπόμενο προορισμό τους, διασφαλίζοντας έγκαιρες και ακριβείςπαραδόσεις. Αυτό περιλαμβάνει τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδαςκαι την επικοινωνία με τους πελάτες.Είναι ο σύνδεσμος μεταξύ της αποθήκης, του συνεργάτη της διανομής καιτου Πελάτη.Διασφαλίζει ότι τα εμπορεύματα παραδίδονται εγκαίρως και σε καλή κατάσταση.Διασφαλίζει την έγκαιρη επιστροφήτων μη παρεληφθέντων παραδόσεων.Αναλυτικότερα:Συντονίζει τις αποστολές,παρακολουθεί την παραλαβή των αποστολών,ελέγχει τα χρονοδιαγράμματα και τα κόστη των αποστολών.Απαντά σε ερωτήματα των πελατών, αντιμετωπίζει τα προβλήματα και διασφαλίζει την έγκαιρηπαράδοση των εμπορευμάτων. Επικοινωνεί με τους πελάτες, καταγράφει και επιλύει τα προβλήματα στις παραδόσεις.Συνεργάζεται με τιςσυνεργαζόμενες εταιρείες της διανομής,ελέγχει την πιστή τήρηση των σχετικώνσυμβάσεων.Προετοιμάζει τις αναφορές σχετικά με, την κατάσταση των αποστολών, τις αστοχίες, τιςκαθυστερήσεις, τις καταστροφές, τιςελλείψεις, την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων και άλλα σχετικά δεδομένα.Κατά τηνπερίοδο μειωμένης δραστηριότητας: Υποστηρίζει το τμήμα της Εξυπηρέτησης των πελατώνστην διαχείριση και επεξεργασίαερωτημάτων των πελατών, στην διαχείρισηκαι ενημέρωση του CRM συστήματος της Εταιρείας.Εκπαίδευση:Πτυχίοπανεπιστημίου στη διοίκηση επιχειρήσεων, τη διαχείριση logistics ή τηδιαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.Καλή γνώσητης Αγγλικής γλώσσας.Απαραίτητα Προσόντα:Δεξιότητες και Προσόντα:Επικοινωνία:Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας για την αλληλεπίδραση μετα ενδιαφερόμενα μέρη.ΟργανωτικέςΔεξιότητες: Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών, ιεράρχησης προτεραιοτήτωνέργων και τήρησης λεπτομερών αρχείων.Επίλυσηπροβλημάτων: Αναλυτικές δεξιότητες για τον εντοπισμό και την επίλυσηπροβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.ΔιαχείρισηΧρόνου: Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματικής διαχείρισηςχρονοδιαγραμμάτων.ΤεχνικέςΔεξιότητες: Άριστη γνώση χρήσης λογισμικού και συστημάτων logistics.ΕξυπηρέτησηΠελατών: Ισχυρές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών για την αλληλεπίδραση με τουςπελάτες και την επίλυση προβλημάτων.Εμπειρία:Προηγούμενη εμπειρία σε τομείς όπως η διανομή, η διαχείριση της εφοδιαστικήςαλυσίδας ή σε συναφείς τομείς.Η θέση Αναφέρεται στον ΔιευθυντήΠωλήσεων.Παροχές:Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλονΙδιωτική ΑσφάλισηΣυνεχής εκπαίδευσηικανοποιητικές αποδοχές