ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΘΕΣΗΣ: Διαχείριση του πελατολογίου της εταιρείας Άνοιγμα νέων σημείων πώλησης Χαρτογράφηση ,έρευνα της αγοράς και ανάπτυξη του πελατολογίου Παρακολούθηση και καταγραφή του ανταγωνισμού και των τάσεων της αγοράς Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας Καθημερινή ενημέρωση ,και μηνιαία report προς την εταιρεία. Ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει: Αποδεδειγμένη εμπειρία στον τομέα των πωλήσεων στα καταναλωτικά προϊόντα (τρόφιμα )τουλάχιστον 3 έτη Εμπειρία στην καταγραφή ανταγωνισμού και την εφαρμογή εμπορικής πολιτικής Εμπειρία στην εύρεση ευκαιριών στην αγορά και τη λήψη αποφάσεων Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες στο γραπτό και προφορικό λόγο και δεξιότητες ανάλυσης Ισχυρές διαπραγματευτικές ικανότητες και διαχείρισης κρίσεων Δίπλωμα Οδήγησης Β Κατηγορίας Ομαδικό πνεύμα Δυναμική προσωπικότητα, με έντονη επιχειρηματική οξύνοια και προσανατολισμό στην επίτευξη των στόχων Πελατοκεντρική αντίληψη και προσέγγιση με σκοπό τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες, με έμφαση στη λεπτομέρεια και την αποτελεσματική διαχείριση πολλαπλών καθηκόντων Ανάληψη πρωτοβουλιών και αποφάσεων, που θα συμβάλουν στην θετική έκβαση του αποτελέσματος Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και έμφαση στο αποτέλεσμα Απαραίτητη πρόσφατη φωτογραφία Η εταιρία προσφέρει: Άριστο κλίμα συνεργασίας σε ένα περιβάλλον ομαδικού πνεύματος και άριστης επικοινωνίας Ανταγωνιστικό Πακέτο Αποδοχών Εταιρικό Αυτοκίνητο, Κινητό, Δυνατότητες εξέλιξης στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας Bonus Πενθήμερη εργασία.