Εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του Hospitality ενδιαφέρετε γιαπροσωπικό στην παρακάτω θέση.Περιγραφή ΘέσηςΔιασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των εσωτερικών διαδικασιών μέσω τουσυντονισμού της κατανομής πόρων στα τμήματα (Υποστήριξη, Έργα, Γραφείο),Κύριες ΑρμοδιότητεςΥποστήριξη του CEO σε διοικητικά και οργανωτικά καθήκοντα (π.χ. ημερολόγιο, επικοινωνία, προετοιμασία εγγράφων).Υποστήριξη συντονιστικών εργασιών, όπως προγραμματισμός καθηκόντων, παρακολούθηση και ενημέρωση της ομάδας.Παρακολούθηση του συστήματος αιτημάτων υποστήριξης, διασφαλίζοντας ότι τα αιτήματα καταγράφονται σωστά και ανατίθενται άμεσα στο κατάλληλο τεχνικό προσωπικό.Παρακολούθηση και διεκπεραίωση ανοιχτών αιτημάτων για έγκαιρη επίλυση.Επικοινωνία με πελάτες για βασικές επιβεβαιώσεις ή ενημερώσεις αιτημάτων, όταν απαιτείται.Συνδρομή στη διαχείριση ημερολογίων αδειών, προγραμμάτων προσωπικού και εσωτερικών φύλλων παρακολούθησης εργασιών.Διατήρηση οργανωμένων εσωτερικών αρχείων για λειτουργίες και υποστήριξη.Τιμολογήσεις , Συμφωνία πιστωτών και χρεωστών.Απαραίτητα Προσόντα:Απαιτούμενες Δεξιότητες & ΠροσόνταΚαλές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.Βασική κατανόηση ροών εργασίας τεχνικής υποστήριξης ή διάθεση για εκμάθηση.Εξοικείωση με τη χρήση λογισμικών συστημάτων (πλατφόρμες υποστήριξης, Excel, email).Ικανότητα πολυδιεργασίας και συνεργασίας με διαφορετικά τμήματα.Άριστη γνώση ελληνικών και αγγλικών (γραπτός και προφορικός λόγος).Προϋπηρεσία στη διοίκηση ή στις λειτουργίες προτιμάται, αλλά δεν είναι απαραίτητη.Δείκτες Απόδοσης / Μετρήσεις ΕπιτυχίαςΈγκαιρη και ακριβής διαχείριση των αιτημάτων υποστήριξης.Υψηλή αποτελεσματικότητα συντονισμού με την ομάδα τεχνικής υποστήριξης.Μείωση των καθυστερημένων/απρόσεκτων αιτημάτων χάρη στην εσωτερική παρακολούθηση.Ομαλή εκτέλεση των καθημερινών διοικητικών καθηκόντων.Παροχές: