
Τεχνικός Πεδίου (Αθήνα)
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Αναγνώριση και αναφορά τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονται με βλάβες
- Επίλυση τεχνικών ζητημάτων και αιτημάτων πελατών με ταχύτητα και επαγγελματισμό
- Συνεργασία με Μηχανικούς, Υπεύθυνους/ες Ομάδας και άλλα Τμήματα για την πρόληψη κινδύνων και τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης
- Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της Vodafone, με στόχο την ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη
- Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε τμήμα τεχνικής υποστήριξης (επιθυμητό)
- Δεξιότητες επικοινωνίας
- Ισχυρός προσανατολισμός στον πελάτη
- Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
- Πρωτοβουλία, υπευθυνότητα, αίσθημα επείγοντος
- Προσαρμοστικότητα, προτεραιότητες εργασίας και ανάγκες
- Γνώση των προϊόντων και υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας
- Πτυχίο ή Πιστοποίηση από Τεχνολογικό Ίδρυμα ή σχολής σχετικού κλάδου
- Πολύ καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
- Καλή γνώση του πακέτου MS Office (MS Excel, MS Word κλπ.)
- Επιθυμητή προηγούμενη εμπειρία ως Τεχνικός Πεδίου
- Πολύ καλή γνώση των τεχνολογιών xDSL (Pots/Voip)
- Ανταγωνιστικές απολαβές
- Ανταγωνιστικό bonus, βασισμένο σε παραγωγικότητα και αξιολογήσεις πελατών
- Εταιρικό αυτοκίνητο με μηνιαίο όριο καυσίμων (και για ιδιωτική χρήση)
- Ιατροφαρμακευτική κάλυψη
- Εταιρικό κινητό τηλέφωνο και tablet
- Πλήρης εξοπλισμός εργασίας
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανέλιξης
MyCarriera