
2nd level Technical Support Engineer
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διαχείριση αιτημάτων/βλαβών των πελατών μέσω tickets
- Χειρισμό συστημάτων διαχείρισης κόμβων (DSLAM)
- Καταγραφή αιτημάτων & διαδικασιών εντός του CRM προγράμματος
- Follow up πελατών για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
- Απόφοιτος/η ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ Πληροφορικής ή συναφούς κλάδου
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 (έξι) μήνες σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης πελατών
- Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Καλή γνώση χειρισμού MS Office
- Πολύ καλή γνώση τεχνολογίας ADSL και διαχείριση DSLAM (θα συνεκτιμηθεί)
- Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας (θα συνεκτιμηθεί)
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ομαδικό πνεύμα
- Δυνατότητα εργασίας υπό καθεστώς βαρδιών (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 21:00)
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Bonus αποδοτικότητας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Φιλικό & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
- 6 μήνες απασχόληση στις εγκαταστάσεις μας στον Κηφισό και στην συνέχεια αποκλειστικά μέσω τηλεργασίας
- Μεταφορά από και προς τις εγκαταστάσεις απο συγκεκριμένα σημεία συνάντησης
MyCarriera