Αρμοδιότητες Υποδοχή και εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών Εισαγωγή παραγγελιών σε σύστημα διαχείρισης πελατών (CRM) Επιβεβαίωση διαθεσιμότητας προϊόντων - επικοινωνία με πελάτες για πρόταση εναλλακτικών λύσεων σε προϊόντα με βάση τις διαθεσιμότητες, αλλά και τις ανάγκες του εκάστοτε εταιρικού λογαριασμού Επικοινωνία με τα λοιπά τμήματα για την εύρυθμη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελατολογίου Παροχή υποστήριξης (after-sales) των πελατών με πληροφορίες - εκπαιδευτικό υλικό και ενημέρωση για τα προϊόντα Τιμολόγησή και καταχώρηση σχετικών παραστατικών Αρχειοθέτηση Απαραίτητα προσόντα Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε οργανωμένο τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (business customer service) ή σε θέση Β2Β client service. Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες Ευχέρεια σε εμπορική αλληλογραφία (B2B) Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας Άριστη χρήση Η/Υ και MS Office Ευχέρεια στην χρήση CRM / ΕRP Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας Προϋπηρεσία σε δομές σχετικές με τον ιατρικό κλάδο ή τις υπηρεσίες υγείας ή τμήμα B2B client service θα συνεκτιμηθεί Πελατοκεντρική αντίληψη δίνοντας προσοχή στη λεπτομέρεια Θετικότητα, πρωτοβουλία Συνεχής διάθεση για βελτίωση και απόκτηση γνώσης Ομαδικό πνεύμα και αντίληψη Παροχές Πλήρης εκπαίδευση για τη θέση, τις διαδικασίες, την αγορά, τα προϊόντα καθώς και το πελατολόγιο Φιλικό, ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας Ιδιωτική ασφάλιση Προοπτικές ανάπτυξης και εξέλιξη Ευχαριστούμε όλους τους αιτούντες για το ενδιαφέρον στον οργανισμό μας. Παρακαλώ σημειώστε πως θα επικοινωνήσουμε με τους επικρατέστερους.