Έχεις άνεση στην επικοινωνία; Αγαπάς την εξυπηρέτηση πελατών και είσαι ικανός/ή να προσφέρεις στοχευμένες λύσεις;Τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μαθαίνοντας να διαχειρίζεσαι ζητήματα που προκύπτουν, παράπονα και ερωτήσεις χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές τακτικές εξυπηρέτησης πελατών ως μέλος του μεγαλύτερου τραπεζικού οργανισμού στην Ελλάδα, στο Τμήμα Πρόληψης Απάτης – Fraud.Εάν πιστεύεις ότι η θέση του Στελέχους Εξυπηρέτησης Πελατών (Τμήμα Πρόληψης Απάτης) ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!Responsibilities * Τηλεφωνική εξυπηρέτηση υφιστάμενου πελατολογίου μέσω εισερχόμενων κλήσεων με σκοπό την υποστήριξη σε περιπτώσεις πρόληψης απάτης
Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένη σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση
Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση του αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της τράπεζας
Requirements * Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Καλή χρήση γραπτού και προφορικού λόγου
Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ και MS Office
Προϋπηρεσία σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα εκτιμηθεί
Ομαδικό πνεύμα
Συνέπεια και Υπευθυνότητα
Εχεμύθεια για την τήρηση του τραπεζικού απορρήτου
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Έμφαση στη λεπτομέρεια
Benefits * Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές άνω του βασικού μισθού
Διατακτικές (Ticket Restaurant) σε μηνιαία βάση.
Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές του τραπεζικού οργανισμού
5ημερη 8ωρη απασχόληση (Δευτέρα – Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό)
24ωρο κυλιόμενο ωράριο εργασίας
Οργανωμένο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Μάθε περισσότεραΕφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο και στο Facebook 👍