
IT Services Management Professionals
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Χαρτογράφηση και τυποποίηση διαδικασιών ITSM (Incidents, Problems, Changes).
- Εφαρμογή πλαισίου συνεχούς βελτίωσης με βάση KPIs και SLA reports.
- Διαχείριση και παρακολούθηση SLAs μεταξύ των των τμημάτων IT και των επιχειρησιακών μονάδων, έλεγχος συμμόρφωσης
- Δημιουργία αναφορών απόδοσης σε σχέση με τους στόχους των SLAs, και ανασκόπηση δεδομένων απόδοσης υπηρεσιών. Αναθεώρηση SLAs.
- Αξιολόγηση των υπηρεσιών IT Service Management, ανασκόπηση βάσει KPIs . Βελτιστοποίηση των διαδικασιών μέσω ανατροφοδότησης και αξιολόγησης.
- Yποστήριξη για πιστοποιήσεις (όπως ISO 20000) και ενσωμάτωση βέλτιστων πρακτικών ITIL.