Τεχνικός Υποστήριξης
AMCO SA
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διάγνωση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων πελατών.
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για την επίλυση πολύπλοκων ζητημάτων.
- Παροχή οδηγιών και λύσεων μέσω τηλεφώνου, email ή άλλων εργαλείων επικοινωνίας.
- Δυνατότητα ταξιδιών εντός και εκτός Ελλάδας για επιτόπια υποστήριξη ή εκπαίδευση.
- Πτυχίο πληροφορικής(IEK/TEI/AEI) ή άλλου συναφούς αντικειμένου.
- Τεχνικές γνώσεις δικτύων και λειτουργικών συστημάτων.
- Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας.
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση.
- Εμπειρία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
- Ανταγωνιστικό μισθό.
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
- Συνεχείς εκπαιδεύσεις.
- Ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη σε μια ταχέως εξελισσόμενη εταιρεία.
MyCarriera