Process and Inventory Officer
Manpower
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Σχεδιάζει και εφαρμόζει διαδικασίες για τη βελτιστοποίηση του ελέγχου αποθεμάτων και διασφαλίζει ότι οι λειτουργίες Logistics συμμορφώνονται με τις πολιτικές και τους κανονισμούς της εταιρείας.
- Είναι υπεύθυνος για την οργάνωση και τον σχεδιασμό λειτουργιών Inventory εντός ERP σε συνεργασία με τον ERP admin. Χειρίζεται το σύστημα ERP της εταιρείας, ειδικά στις λειτουργίες που αφορούν το ρόλο του.
- Συνεργάζεται στενά με το ξενοδοχειακό και το τεχνικό τμήμα και διασφαλίζει τη διασύνδεση διαφορετικών συστημάτων στο κεντρικό ERP.
- Είναι υπεύθυνος για τα αποθέματα της εταιρίας, τη διενέργεια τακτικών απογραφών του συνόλου του εξοπλισμού, των παγίων αλλά και των αναλωσίμων υλικών. Εποπτεύει και υποστηρίζει άλλες δραστηριότητες γραφείου (πχ καταστροφή, ανακύκλωση, ανακαίνιση)
- Είναι υπεύθυνος για την οργάνωση και τον σχεδιασμό λειτουργιών Inventory εντός ERP σε συνεργασία με τον ERP admin. Χειρίζεται το σύστημα ERP της εταιρείας, ειδικά στις λειτουργίες που αφορούν το ρόλο του, χρησιμοποιεί / προτείνει ψηφιακά εργαλεία και λύσεις για την αποδοτικότερη εκτέλεση των καθηκόντων του
- Συνεργάζεται με το τμήμα Procurement για την ομαλή διεκπεραίωση των αναμενόμενων Παραλαβών.
- Είναι υπεύθυνος για την οργάνωση και τον σχεδιασμό λειτουργιών Governance εντός SharePoint σε συνεργασία με τον IT Manager.
- Χειρίζεται το σύστημα SharePoint Governance της εταιρείας. Χρησιμοποιεί / προτείνει ψηφιακά εργαλεία και λύσεις για την αποδοτικότερη εκτέλεση των καθηκόντων του.
- Συνεργάζεται με τους υπευθύνους τμημάτων σε ότι αφορά την οργάνωση των εταιρικών Πολιτικών και Διαδικασιών του ομίλου εντός SharePoint Governance.
- Παρακολουθεί και υποστηρίζει τις ροές ανάπτυξης των ξενοδοχειακών έργων (πχ εκτέλεση συμβάσεων, υλικά και φάσεις). Τα καθήκοντα αυτά θα προσδιοριστούν περαιτέρω και με την έναρξη ανάπτυξης των έργων.
- Βοηθά τον CFO στην παρακολούθηση και συντονισμό σχεδίων δράσης ευθύνης του, των εμπλεκόμενων μερών και των καθημερινών διοικητικών θεμάτων ευρύτερου φάσματος.
- Εκπαιδεύεται και ενημερώνεται κάθε φορά στα συστήματα και θέματα ευθύνης του.
- Συμμετέχει ή/και οργανώνει projects σε σχέση με το αντικείμενο του ρόλου του ή/και άλλα που το αφορούν.
- Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης.
- Πολύ καλές Γνώσεις Η/Υ και συστημάτων ERP.
- Καλή γραπτή και προφορική επικοινωνία.
- Καλή γνώση αγγλικών .
- Επαγγελματική ηθική
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Παρατηρητικότητα
- Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
- Διαχείριση χρόνου
- Εργασία υπό συνθήκες πίεσης
- Επίλυση προβλημάτων
- Κριτική σκέψη
- Αποτελεσματικότητα και οργάνωση