Front Office Manager

GREEK PRIDE HOTELS

  • Θεσσαλονίκη
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 15 ημέρες
Ο ξενοδοχειακός όμιλος GREEK RPIDE GROUP αναζητά Front Office Manager για ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.Βασικά καθήκοντα
  • Υπεύθυνος λειτουργίας υποδοχής: Διασφάλιση ομαλής λειτουργίας του τμήματος υποδοχής
  • Διαχείριση παραπόνων: Αντιμετώπιση και επίλυση παραπόνων πελατών
  • Allocation δωματίων: Κατανομή δωματίων σύμφωνα με τις κρατήσεις και τις ανάγκες των πελατών
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα: Καλή συνεργασία με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου για την ομαλή λειτουργία
  • Διαχείριση καταστάσεων: Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα
Απαραίτητα Προσόντα:
  • ​Επαγγελματική συμπεριφορά και πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και διαχείριση χρόνου
  • Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε ανάλογο ξενοδοχείο τουλάχιστον 1 χρόνο
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και αίσθηση ευθύνης
  • Καλή γνώση του προγράμματος PMS
  • Απαραίτητη η καλή γνώση αγγλικών
Παροχές:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών 12μήνης απασχόλησης

Jobfind

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Front Office Manager

    GREEK PRIDE HOTELS

    • Θεσσαλονίκη
    Ο ξενοδοχειακός όμιλος GREEK RPIDE GROUP αναζητά Front Office Manager για ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Ανατολική Θεσσαλονίκη. Βασικά καθήκοντα Υπεύθυνος λειτουργίας υποδοχής: Διασφ…
    • Πριν 15 ημέρες
  • Front Office and Reservations Agent

    Sigma Boutique Hotel

    • Θεσσαλονίκη
    Το SIGMA Suites Hotel (https://www.sigmasuites.gr ) ξενοδοχείο 4 αστέρων στις Συκιές Θεσσαλονίκη, με υψηλότατη βαθμολόγηση προσφερόμενων υπηρεσιών και εμπειρίας διαμονής των πελατώ…
    • Πριν 3 ημέρες
  • Front Office and Reservations Agent

    Sigma Boutique Hotel

    • Συκιές, Θεσσαλονίκης
    Το SIGMA Suites Hotel (https://www.sigmasuites.gr ) ξενοδοχείο 4 αστέρων στις Συκιές Θεσσαλονίκη, με υψηλότατη βαθμολόγηση προσφερόμενων υπηρεσιών και εμπειρίας διαμονής των πελατώ…
    • Πριν 3 ημέρες