Τεχνικός Υποστήριξης 1ου Επιπέδου (Helpdesk / IT Support)
COSMODATA
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης πρώτου επιπέδου σε τελικούς χρήστες μέσω τηλεφώνου, email και ticketing συστημάτων.
- Καταγραφή, κατηγοριοποίηση και επίλυση αιτημάτων καθημερινής υποστήριξης.
- Αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές, δίκτυα και περιφερειακές συσκευές.
- Κλιμάκωση περιστατικών στο 2ο επίπεδο υποστήριξης, όπου απαιτείται.
- Συνεργασία με την ομάδα πληροφορικής για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των συστημάτων.
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ Πληροφορικής ή συναφούς αντικειμένου (ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία).
- Καλή γνώση Windows OS, Microsoft 365 και βασικών εννοιών δικτύωσης.
- Ικανότητα επικοινωνίας και πελατοκεντρική προσέγγιση.
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών, προφορικά και γραπτά.
- Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και διάθεση για συνεχή μάθηση.
- Προϋπηρεσία σε Helpdesk ή παρόμοια θέση.
- Εμπειρία με ticketing εργαλεία (π.χ. Jira, ServiceNow, OTRS).
- Βασικές γνώσεις Linux, VoIP και VPN.
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Συνεχή εκπαίδευση και δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης.
- Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και συμμετοχή σε έργα αιχμής.
MyCarriera