Τεχνικός Υποστήριξης Call Center / Monitoring

Gek Terna

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 1 ημέρα
  • Κάντε αίτηση εύκολα
O Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναζητά:Τεχνικό Υποστήριξης Call Center / Monitoringγια το Σύστημα Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών στο Ν. ΑττικήςΑρμοδιότητες:
  • Ανταποκρίνεται στις τηλεφωνικές κλήσεις του προσωπικού του ΟΑΣΑ και παρέχει υποστήριξη 1ου επιπέδου, ενημέρωση και οδηγίες σχετικά με τη χρήση του εξοπλισμού
  • Παρακολουθεί τον εξοπλισμό μέσω των ειδικών εποπτικών και διαχειριστικών εργαλείων
  • Διαχειρίζεται την επίλυση βλαβών μέσω του συστήματος απομακρυσμένης διαχείρισης εξοπλισμού
  • Καταγράφει τις βλάβες στο βλαβοληπτικό πρόγραμμα
  • Αξιολογεί την καταγεγραμμένη βλάβη και την προωθεί στο 2ο και 3ο επίπεδο προς επίλυση
  • Υποστηρίζει την αδιάλειπτη λειτουργία του συστήματος Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Απαιτούμενα Προσόντα:
  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ ή ΙΕΚ Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων, Ηλεκτρονικού ή Μηχανικού Αυτοματισμού
  • Ικανότητα ανάλυσης τεχνικών προβλημάτων και παροχής τεχνικής υποστήριξης στη λειτουργία ηλεκτρονικού και ηλεκτρικού εξοπλισμού
  • Εμπειρία 2 έτη τουλάχιστον σε τμήμα τεχνικής υποστήριξης πελατών
  • Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Επιθυμητή η εμπειρία σε τμήμα Πληροφορικής
  • Γνώση χειρισμού Jira-ticketing θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Δεξιότητες:
  • Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και αποτελεσματική συνεργασία
  • Οργανωτικές ικανότητες και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Ευκολία ανταπόκρισης σε ανάγκες συνεχούς εκπαίδευσης στο αντικείμενο εργασιών
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (πρωί - απόγευμα - βράδυ) με εβδομαδιαίο κυλιόμενο ωράριο 24/7
Παροχές Εταιρείας:
  • Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης σε έναν ισχυρό Όμιλο εταιρειών
  • Συμμετοχή σε Ομαδικό Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο

Gek Terna