
Σύμβουλος Υποστήριξης Πελατών Αποθήκης - Αθήνα
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παροχή πρώτης γραμμής εξυπηρέτησης σε πελάτες σχετικά με καθυστερημένα ή χαμένα δέματα, παράπονα και ερωτήματα για την πορεία των αποστολών.
- Διαχείριση εισερχόμενων επικοινωνιών (τηλεφωνικά, μέσω email και δια ζώσης) με ευγένεια και αποτελεσματικότητα.
- Συνεργασία με εσωτερικά τμήματα (αποθήκη, διανομή) για τη διερεύνηση και επίλυση προβλημάτων.
- Ακριβής καταγραφή των επικοινωνιών με πελάτες και των λύσεων που δόθηκαν στα εσωτερικά πληροφοριακά συστήματα.
- Κλιμάκωση σύνθετων ή άλυτων υποθέσεων στα αρμόδια τμήματα.
- Παρακολούθηση υποθέσεων έως την τελική επίλυση και επιβεβαίωση ικανοποίησης πελατών.
- Καταγραφή τυχόν αποκλίσεων ή ανωμαλιών στον χειρισμό δεμάτων.
- Υποστήριξη γενικών διαδικασιών αποθήκης και απογραφής, όταν χρειάζεται.
- Διατήρηση ενός καθαρού και αποδοτικού εργασιακού περιβάλλοντος.
- Προηγούμενη εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών ή στον τομέα των logistics θα θεωρηθεί ιδιαίτερα θετική.
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες.
- Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας, βασική γνώση αγγλικών θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και εργασίας υπό πίεση.
- Εξοικείωση με τη χρήση υπολογιστών και πλατφορμών εξυπηρέτησης πελατών.
- Ομαδικό πνεύμα, πρακτική σκέψη και διάθεση επίλυσης προβλημάτων.
- Απολυτήριο Λυκείου (απαραίτητο)· επιπλέον σπουδές σε logistics ή διοίκηση επιχειρήσεων αποτελούν πλεονέκτημα.
- Σταθερή πλήρη απασχόληση σε έναν τεχνολογικά προηγμένο και ανθρωποκεντρικό οργανισμό.
- Εργασία σε έναν από τους πιο δυναμικούς και αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.
- Αναλυτική εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη.
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών.
- Συνεργατικό, αξιοκρατικό και προσανατολισμένο στην ανάπτυξη περιβάλλον εργασίας.
- Πραγματικές ευκαιρίες εξέλιξης και εσωτερικής κινητικότητας.
MyCarriera