Yπάλληλος γραφείου
- Μάνδρα, Αττικής
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Έκδοση τιμολογίων και δελτίων αποστολής μέσω εμπορικής εφαρμογής
- Καταχώριση οικονομικών στοιχείων σε λογιστικά προγράμματα
- Αρχειοθέτηση παραστατικών και εγγράφων
- Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (emails)
- Διαχείριση e-shop στην Αγγλική γλώσσα (ανεβάσματα προϊόντων, επεξεργασία παραγγελιών, εξυπηρέτηση πελατών)
- Βασικές γνώσεις λογιστικής
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Άριστη χρήση υπολογιστών και εφαρμογών γραφείου (Word, Excel, Outlook)
- Εξοικείωση με περιβάλλον e-shop (θα εκτιμηθεί)
- Υπευθυνότητα, οργάνωση, ομαδικότητα
- Πλήρης εκπαίδευση σε όλες τις διαδικασίες και τα προγράμματα της εταιρίας
- Πλήρης ωράριο 08.00 - 16.00
- Πλήρης ασφάλιση
MyCarriera