Υπάλληλος Διαχείρισης Παραγγελιών και Εξυπηρέτησης Πελατών

Manpower

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 19 ημέρες
Διαθέτεις προηγούμενη εμπειρία σε: Εξυπηρέτηση πελατών σε φυσικό κατάστημα; Διεκπεραίωση παραγγελιών μέσω ERP συστήματος; Ταμειακές συναλλαγές και τιμολόγηση; Διαχείριση αποθεμάτων (logistics); Σε όλα αυτά μαζί; Αν η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι ΝΑΙ, τότε μην χάνεις χρόνο και στείλε μας το βιογραφικό σου! Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, εμπορικής ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στην πώληση ειδών διακοσμητικής συσκευασίας, αναζητά Υπάλληλο Διαχείρισης Παραγγελιών και Εξυπηρέτησης Πελατών . Τοποθεσία : Αθήνα, (πλησίον ΜΕΤΡΟ Μοναστηράκι) Ημέρες και Ωράριο Εργασίας : Δ-Π, 08.30-16.30 Τι θα χρειαστεί να κάνεις: Διαχείριση παραγγελιών με τη χρήση ERP συστήματος (τηλεφωνικά και δια ζώσης) Τιμολόγηση παραγγελιών και διεκπεραίωση σχετικών διαδικασιών Υποστήριξη στις ταμειακές συναλλαγές και εξυπηρέτηση πελατών Παρακολούθηση κινήσεων της αποθήκης και έλεγχος αποθεμάτων Προετοιμασία και συσκευασία παραγγελιών Συμμετοχή στη διαδικασία παραλαβής και διαχείρισης εμπορευμάτων Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ Εμπειρία σε θέσεις σχετικές με λιανική πώληση/παραγγελιοληψία/τιμολόγηση/διαχείριση αποθεμάτων Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ και προγραμμάτων ERP Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας Παροχές: Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών Σύμβαση Αορίστου χρόνου Συνεχή κατάρτιση και προοπτικές εξέλιξης σε ένα οργανωμένο περιβάλλον εργασίας Τα στάδια πρόσληψης περιλαμβάνουν: Αν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα σου αυτός ο ρόλος, μη διστάσεις να υποβάλεις απευθείας αίτηση. Οι σύμβουλοί μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω απαιτήσεις για να προγραμματίσουν συνέντευξη. #Empoweringtalent #WebelieveinTalent #ManpowerGroupGreece

MyCarriera