Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης και των υπηρεσιών business process outsourcing αναζητά Εκπρόσωπο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Τραπεζικός Τομέας).Περιγραφή ΡόλουΟ κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών (ιδιωτών και εταιρικών) τραπεζικού ομίλου. Ο ρόλος περιλαμβάνει τη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και τη διενέργεια εξερχομένων κλήσεων με ενημερωτικό και υποστηρικτικό χαρακτήρα. Η θέση απαιτεί άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα και αποτελεσματική καθοδήγηση των πελατών, με ιδιαίτερη έμφαση στην προσωπική επικοινωνία.Η θέση αφορά :
Πενθήμερη 8ωρη απασχόληση σε κυλιόμενες βάρδιες (εύρος 08.00 - 22.00)
2 Σαββατοκύριακα/μήνα (με αντίστοιχα ρεπό)
Υβριδικό μοντέλο απασχόλησης μετά τους πρώτους 2 μήνες εργασίας
Καθήκοντα:
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών για θέματα που αφορούν το e-banking, δανειακά προϊόντα, lost & stolen, τραπεζικές συναλλαγές, Χρηματιστηριακές υπηρεσίες και προϊόντα
Διαχείριση αιτημάτων μέσω email καθώς και καταγραφή και παρακολούθηση αυτών για την άμεση επίλυση τους
Συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της τράπεζας για την ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών
Διενέργεια εξερχομένων κλήσεων σε υφιστάμενο πελατολόγιο για ενεργοποίηση καρτών & e-banking καθώς και ενημέρωση για νέα τραπεζικά προϊόντα
Requirements
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Απολυτήριο Λυκείου
Πτυχίο Αγγλικών (προαπαιτούμενο)
Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες
Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ και τραπεζικών εφαρμογών (e-banking)
Βασικές γνώσεις τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών θα εκτιμηθούν
Benefits
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Μηνιαίο Bonus βάσει επίτευξης στόχου
Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
Εύκολη πρόσβαση στον χώρο εργασίας (Νέο Φάληρο) με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου απασχόλησης μετά απο 2 μήνες απασχόλησης