
Office Administrator
- Ηράκλειο
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παροχή γραμματειακής υποστήριξης για την ομαλή λειτουργία της εταιρίας
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου & εισερχόμενης/εξερχόμενης αλληλογραφίας
- Συντονισμός και προγραμματισμός συναντήσεων
- Υποστήριξη σε μέλη του αδειοδοτικού και του κατασκευαστικό τμήματος
- Υποστήριξη σε μέλη της ομάδας του οικονομικού τμήματος
- Υποστήριξη σε αιτήματα προς τις τράπεζες και συμφωνίες τραπεζικών συναλλαγών
- Προετοιμασία και έλεγχος ιδιωτικών συμφωνητικών (πελατών, συνεργατών, μισθωτηρίων)
- Καταχώρηση και Έλεγχος παραστατικών, τιμολογίων και άλλων λογιστικών εγγράφων
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
- Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ Λογιστικής ή Οικονομικής Κατεύθυνσης
- Άριστη γνώση Ms Office
- Άριστη χρήση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
- Γνώση μηχανογραφικού συστήματος ERP θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν
- Ικανότητα στη συνεργασία με ομαδικό πνεύμα
- Συνέπεια, προσοχή στη λεπτομέρεια
- Δίπλωμα οδήγησης β' κατηγορίας
- Σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Δυνατότητα εξέλιξης σε μια δυναμική και αναπτυσσόμενη εταιρία