
Customer Service - Team Leader ΗΡΩΝ / Αθήνα
- Άγιος Δημήτριος, Αττικής
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Συμμετοχή στην οργάνωση, συντονισμό και παρακολούθηση της ομάδας
- Αξιολόγηση και υποστήριξη των ατόμων της ομάδας αλλά και εντοπισμό των αναγκών εκπαίδευσης
- Παρακολούθηση & παρακίνηση των εργασιών της ομάδας με στόχο την επίτευξη των συμφωνημένων στόχων βάσει των Δεικτών Απόδοσης (KPIs)
- Ευθύνη για τη διασφάλιση της τήρησης των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας
- Απαραίτητη προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
- Ικανότητα επίτευξης στόχων σε συνθήκες πίεσης
- Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες
- Δυναμική προσωπικότητα με κριτική σκέψη
- Διοικητικές ικανότητες (οργάνωση, σχεδιασμός, παρακολούθηση, έλεγχος)
- Γνώσεις CRM (ex: Siebel, Microsoft, Galaxy ) / Call Center Environment (ex: Genesys – Cisco)
- Άριστη γνώση Ελληνικών & Αγγλικών
- Προϋπηρεσία στο χώρο της Ενέργειας θα εκτιμηθεί
- Σύμβαση διαρκείας αορίστου χρόνου
- Ανταγωνιστικότατο / Υψηλό πακέτο αποδοχών
- Extra Bonus παραγωγικότητας
- Ευκαιρίες και προοπτικές εξέλιξης σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο όμιλο εταιρειών.
- Σύγχρονο φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνισμούς για το επόμενο Rising Star του ομίλου μας
- Εύκολη πρόσβαση με τα ΜΜΜ (έξω ακριβώς από το μετρό Αγ. Δημήτριος)