Στέλεχος Οικονομικής Διεύθυνσης
HR Solutions
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Προγραμματισμός και συντονισμός των δραστηριοτήτων της οικονομικής διεύθυνσης
- Διαμόρφωση και συντονισμός του οικονομικού σχεδιασμού της εταιρείας με στόχο την επίτευξη κερδοφορίας
- Κατάρτιση και παρακολούθηση υλοποίησης ετήσιου προϋπολογισμού
- Παρακολούθηση και μελέτη των οικονομικών στοιχείων και σύνταξη μηνιαίων αναφορών
- Παρακολούθηση των οικονομικών μεγεθών και λήψη μέτρων για την πρόληψη κινδύνων και την αξιοποίηση ευκαιριών
- Αποτελεσματική αξιοποίηση χρηματοοικονομικών κεφαλαίων και διαχείριση ταμειακών ροών
- Οργάνωση και συντονισμός της έγκαιρης προετοιμασίας όλων των οικονομικών καταστάσεων, μελετών, εκθέσεων και αναφορών
- Συμβουλές και αξιολόγηση μελλοντικών επενδύσεων και ευκαιριών μείωσης κόστους
- Εφαρμογή αποτελεσματικών διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου και διασφάλιση τήρησης της νομοθεσίας
- Συμμετοχή στην κατάρτιση αναλυτικών επιχειρηματικών σχεδίων για νέα έργα και δραστηριότητες και στην εξεύρεση των βέλτιστων χρηματοδοτικών σχημάτων
- Επίβλεψη του λογιστηρίου και εκπροσώπηση της εταιρίας σε τράπεζες και επενδυτές
- Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής, Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης
- Εμπειρία στη χρήση και στην εφαρμογή λογισμικών χρηματοοικονομικής διαχείρισης (ERP)
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση και κατά προτίμηση στον τουριστικό κλάδο.
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Εγγεγραμμένος-η στο Οικονομικό Επιμελητήριο με δικαίωμα υπογραφής ισολογισμού Α' τάξης
- Πολύ καλή γνώση λογιστικών και φορολογικών θεμάτων
- Εχεμύθεια, συνέπεια και ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
- Διοικητικές, διαπραγματευτικές & επικοινωνιακές ικανότητες
- Στην περίοδο της σεζόν θα βρίσκεται σε νησί στις Κυκλάδες
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
- Ιδιωτική ασφάλιση υγείας
- Διαμονή, διατροφή και έξοδα μετακίνησης για την περίοδο της σεζόν
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης εντός του Ομίλου
MyCarriera