Customer Service Executive (Lubricants)

Optimal

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 27 ημέρες
Είσαι ένας ταλαντούχος επαγγελματίας με πάθος να υποστηρίζει ανώτερα στελέχη; Έχεις τη δυνατότητα να ιεραρχείς, να οργανώνεσαι και να κάνεις πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα; Η Optimal HR Group , για λογαριασμό πελάτη της, αποκλειστικού διανομέα κορυφαίων λιπαντικών για την ελληνική αγορά, αναζητά Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών . Αρμοδιότητες: •Καταχώρηση / διαχείριση παραγγελιών πελατών (Πιστοληπτικός Έλεγχος – Τιμές – Πελάτες – Αποθέματα) •Παρακολούθηση αποθεμάτων αποθήκης & απογραφή αυτών σε συνεργασία με το λογιστήριο •Αποστολή παραγγελιών προμηθευτών & οργάνωση φορτώσεων από εξωτερικό σε συνεργασία με planning •Αποστολή αρχείων παραλαβής σε αποθήκη (Κωδικούς –Περιγραφή –Ποσότητες – Προμηθευτές κτλ.) •Διαχείριση Αποστολών / Επιστροφών •Καταχώρηση Δελτίων Εισαγωγής & Αποστολής στο ERP & Αρχειοθέτηση •Έκδοση & Αποστολή Τιμολογίων (μηχανογραφημένων, χειρόγραφων, ξενόγλωσσων, καταχώρηση ERP) •Έκδοση Πιστωτικών Τζίρου (Ετήσια και 3μηνιαία) – Καλής Πληρωμής επιστροφών •Reporting (Ημερήσιες Παραγγελίες, Υλικά Marketing, Back Orders, Παράπονα) •Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών •Διαχείριση Παραπόνων •Αποστολή Δελτίων Δεδομένων Ασφαλείας και Τεχνικών Φυλλαδίων •Πιστοληπτικός Έλεγχος νέου πελάτη σε συνεργασία με Οικονομικό Τμήμα •Διαχείριση τιμοκαταλόγων & προσφορών •Γραμματειακή Υποστήριξη Πωλητών ( Ετικέτες – Φακελάκια - Mail) •Εξωτερικές Εργασίες Απαραίτητα Προσόντα: Τί χρειάζεσαι: •Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ •Τουλάχιστον 4-5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση •Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορική & γραπτή), οποιαδήποτε άλλη γλώσσα θα θεωρηθεί προσόν •Άριστη γνώση MS Office (ειδικά EXCEL) Απαραίτητες Δεξιότητες: •Ισχυρές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα να χειρίζεσαι πολλαπλές εργασίες παράλληλα •Προσαρμοστικότητα σε μεταβαλλόμενες συνθήκες, προτεραιοποίηση εργασιών και προσοχή στη λεπτομέρεια •Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου με ικανότητα τήρησης προθεσμιών •Άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες και ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα •Ισχυρή εργασιακή ηθική και αίσθηση εχεμύθειας Παροχές: Τί προσφέρει η εταιρεία: •Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών •Προοπτικές καριέρας σε ένα αναπτυσσόμενο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας •Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Customer Service Executive

    KSA Industrial Automation

    • Αθήνα
    Αρμοδιότητες Παροχή τεχνικής υποστήριξης και απάντηση σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, με έμφαση σε μηχανολογικά θέματα. Διευθέτηση προβλημάτων πελατών, ανίχ…
    • Πριν 7 ημέρες
  • Customer Service - Team Leader ΗΡΩΝ / Αθήνα

    BFS Group

    • Αθήνα
    Η BFS Group, επίσημος συνεργάτης τηςΗΡΩΝ Θερμοηλεκτρικής στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της επιθυμεί να προσλάβει Τeam Leader για το τμήμα διαχείρισης και εξυπηρέτησης υφ…
    • Πριν 2 μήνες
    • Κάντε αίτηση εύκολα
  • Customer Service Representative

    Evergrow SA

    • Αθήνα
    Στην Evergrow S.A. αναζητούμε Customer Service Representatives εκ μέρους εταιρείας - πελάτη, που δραστηριοποιείται στον τομέα του εμπορίου ιατρικού εξοπλισμού με διακεκριμένα προϊό…
    • Πριν 2 μήνες
    • Κάντε αίτηση εύκολα