Η ICAP Employment Solutions, αναζητά για λογαριασμό της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου VODAFONE , στελέχη για τον ρόλο του Call Center Agent, που θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της Vodafone.Responsibilities
Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
Διαχείριση αιτημάτων μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αλλά και εναλλακτικών καναλιών Social networking (Chat, Email & Facebook)
Καταχώρηση δεδομένων εντός της CRM πλατφόρμας
Requirements
Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
Ιδανικά εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Γνώση της αγγλικής γλώσσας
Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
Benefits
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Αποκλειστική τηλεργασία μετά τους 2 πρώτους μήνες
5ημερη 8ωρη απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο εργασίας
Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
Μάθε περισσότερα:Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο και στο