Assistant Accounting Manager
atc ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧEIΡΗΣΕΩΝ Ε.Π.Ε.
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Υβριδικό μοντέλο εργασίας
- Work life balance - 8ωρη απασχόληση
- Κάλυψη εξόδων κίνησης από και προς τους πελάτες
- Ετήσιο bonus επιβράβευσης ανάλογα με την απόδοσή σας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Ίσες ευκαιρίες άμεσης επαγγελματικής εξέλιξης σε μία συνεχώς αναπτυσσομένη εταιρεία με διαφανή και αξιοκρατική διαδικασία
- Φιλικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον
- Παροχή λογιστικών, συμβουλευτικών και φορολογικών υπηρεσιών σε ευρύ πελατολόγιο της εταιρείας μας (outsourcing)
- Οργάνωση και εποπτικός έλεγχος των εργασιών του λογιστηρίου
- Έλεγχος συμφωνιών περιφερειακών συστημάτων με τα λογιστικά βιβλία
- Έλεγχος και υποβολή μηνιαίων δηλώσεων και φορολογικών υποχρεώσεων (ΦΠΑ-VIES-INTRASTAT-ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΦΟΡΩΝ)
- Έλεγχος εργασιών My Data
- Σύνταξη και υποβολή των χρηματοοικονομικών καταστάσεων προς τη Διοίκηση
- Μηνιαία και ετήσια Reportings προς τη Διοίκηση
- Παροχή εμπεριστατωμένης πληροφόρησης για κάθε λογιστικό/ οικονομικό ή φορολογικό θέμα της εταιρίας
- Καθοδήγηση, εκπαίδευση μελών ομάδας και προγραμματισμός εργασιών
- 8 έτη τουλάχιστον σε αντίστοιχη θέση σε συμβουλευτικές εταιρείες ή λογιστήρια ανώνυμων εταιρειών
- Πτυχίο Οικονομικής Σχολής της Ελλάδος ή ισότιμου αλλοδαπού ιδρύματος με ειδίκευση στα Οικονομικά ή την Λογιστική
- Μεταπτυχιακός Τίτλος στη Λογιστική και Σεμινάρια Φορολογίας θα συνεκτιμηθούν
- Άδεια Λογιστή Ά Τάξης θα συνεκτιμηθεί
- Καλή γνώση του myData
- Πολύ καλή γνώση κατάρτισης οικονομικών καταστάσεων με ΕΛΠ
- Πολύ καλή γνώση του MS Office, κυρίως Excel και Word
- Ικανότητα εκτέλεσης εργασιών σε καθορισμένα χρονοδιαγράμματα
- Γνώση λογιστικών συστημάτων ERP
- Γνώση λογιστικών συστημάτων Entersoft, Softone, SAP και Pylon θα συνεκτιμηθούν
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών
- Οργανωτικές ικανότητες, συνέπεια στην τήρηση προθεσμιών, υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα
MyCarriera