Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου & Γραμματειακής Υποστήριξης
ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΝΤΙΚΑ
- Κιλκίς
- Μόνιμη
- Μερική απασχόληση
- Επικοινωνεί με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες, με κύριο σκοπό να τους παροτρύνει να επισκεφτούν έναν Ειδικό - Παράλληλα πραγματοποιείται ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες των Ακουστικών Βοηθημάτων, αλλά και τις νέες τεχνολογίες;
- Αλληλεπίδραση και συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα με σκοπό ένα καλύτερο συλλογικό αποτέλεσμα
- Ακολουθεί εταιρικές διαδικασίες και λειτουργίες, με στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση των ανθρώπων με δυσκολίες ακοής.
- Συμβάλλει σε μια ποικιλία διοικητικών εργασιών, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής email, λήψης σημειώσεων, αλλά και διαχείρισης του ημερήσιου προγράμματος του Κέντρου Ακοής - Προγραμματισμός Ραντεβού όταν αυτό είναι απαραίτητο
- Παρακολούθηση της τυπικής ολοκλήρωσης των διαδικασιών και των ενδοεταρικών πρωτοκόλλων με στόχο της εύρυθμη και ποιοτική ολοκλήρωση τους - ενημέρωση της διοίκησης μέσω της τήρησης των Reports / Αρχείων όταν χρειάζεται
- Ανάπτυξη της ευαισθητοποίησής της τοπική κοινωνίας σχετικά με τις δυσκολίες Ακοής και τους τρόπους επίλυσης τους, μέσω συστάσεων πελάτων.
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο ή παρόμοιος ρόλος εξυπηρέτησης πελατών, θα ληφθεί υπόψη
- Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες είναι απαραίτητες
- Γνώσεις σχετικών προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών (ιδανικά Entersoft)
- Φιλική και θετική διάθεση, με βασικό γνώμονα την ποιοτική βοήθεια των πελατών
- Υπομονή και επιμονή
MyCarriera