Reservations & Front Office Manager
ALIA PALACE LUXURY HOTEL & VILLAS
- Νομός Χαλκιδικής
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διεκπεραίωση, έλεγχος και καταχώρηση κρατήσεων.
- Διεκπεραίωση και έλεγχος της αλληλογραφίας των κρατήσεων.
- Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών και αποστολή τιμολογίων
- Εκπαίδευση, εποπτεία και υποστήριξη νέων συναδέλφων στην υποδοχή
- Συντονισμός όλων των δραστηριοτήτων της υποδοχής
- Παροχή υπηρεσιών που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών
- Εποπτεία συμβολαίων και online κρατήσεων, διαδικασίες check-in/check-out, μεταφορές, χρεώσεις, κλήσεις και υπηρεσίες επισκεπτών
- Παρακολούθηση και ανάπτυξη της απόδοσης της ομάδας μέσω εποπτείας, προγραμματισμού, αξιολογήσεων και επιβράβευσης
- Ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος και της αίσθησης του «ανήκειν»
- Εφαρμογή τεχνικών up-selling για την προώθηση υπηρεσιών και εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου, με στόχο τη μέγιστη πληρότητα και έσοδα
- Αποτελεσματική συνεργασία με άλλα τμήματα (καθαριότητα, συντήρηση, F&B, κρατήσεις)
- Προγραμματισμός βαρδιών
- Δημιουργία ισχυρού ηθικού και ομαδικού πνεύματος
- Ενθάρρυνση ανοιχτού διαλόγου και ανάληψης ευθύνης από την ομάδα
- Διαχείριση παραπόνων και ειδικών αιτημάτων
- Τήρηση πολιτικών και απαιτήσεων ασφαλείας του ξενοδοχείου
- Άριστη γνώση των εγκαταστάσεων, εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων του ξενοδοχείου για την παροχή ακριβών πληροφοριών στους επισκέπτες
- Παρακολούθηση τάσεων ικανοποίησης και παροχής υπηρεσιών, αξιολόγηση δεικτών και εφαρμογή βελτιώσεων σε συνεργασία με τη διοίκηση
- Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων / Φιλοξενία / Διοίκηση Ξενοδοχείων / Τουριστικές Σπουδές
- Ελάχιστη προϋπηρεσία 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας
- Η γνώση της γερμανικής θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
- Άριστη διαχείριση του PMS Protel
- Εξαιρετικές δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Γνώση των βασικών OTA (Online Travel Agencies)
- Εμπειρία με Tour Operators και ταξιδιωτικά γραφεία / γκρουπ
- Εμπειρία στη διαχείριση εσόδων, στον καθορισμό στόχων και στη δημιουργία σχετικών δεικτών, θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
- Άριστη γνώση του Microsoft Office και εργαλείων διαδικτυακής συνεργασίας
- Υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών και ενσυναίσθησης
- Ικανότητα διαχείρισης όλων των αιτημάτων με επαγγελματισμό και ευγένεια
- Ευχάριστη και φιλική προσωπικότητα.
- Ικανότητα εργασίας σε γρήγορο ρυθμό, εντός ομάδας και με ελάχιστη επίβλεψη
- Συνδυάζετε ευχάριστη προσωπικότητα με δυναμική επαγγελματική στάση για να εποπτεύετε και να ηγείστε της ομάδας κρατήσεων και υποδοχής
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον
- Επαγγελματική εξέλιξη
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Σύμβαση αορίστου χρόνου
- Παροχή διαμονής και πλήρους διατροφής
MyCarriera