Receptionist / Administrative Assistant

Optimal HR

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 2 μήνες
  • Κάντε αίτηση εύκολα
H Optimal, για λογαρισμό πελάτη της, κορυφαία εταιρεία στον χώρο της ενέργειας, αναζητά Receptionist / Administrative Assistant.Κύριες αρμοδιότητες:
  • Υποδοχή επισκεπτών αμέσως μόλις φτάσουν στο γραφείο
  • Καθοδήγηση των επισκεπτών στο κατάλληλο άτομο & γραφείο
  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων
  • Οργάνωση συναντήσεων / τηλεδιασκέψεις
  • Διασφάλιση καλής εικόνας του χώρου υποδοχής
  • Παροχή πληροφοριών τηλεφωνικά/ μέσω email
  • Παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή της καθημερινής αλληλογραφίας/παραδόσεων
  • Παραγγελία προμηθειών γραφείου και απογραφή των αποθεμάτων
  • Ενημέρωση ημερολογίων και προγραμματισμός συνεδριάσεων
  • Οργάνωση ταξιδιών και διαμονής για το τεχνικό τμήμα
  • Τήρηση αρχείων των εξόδων γραφείου και τακτική ενημέρωσή τους
  • Εκτέλεση άλλων καθηκόντων receptionist, όπως αρχειοθέτηση, φωτοτυπίες και φαξ.
Απαραίτητα προσόντα:
  • Προϋπηρεσία ως υπάλληλος υποδοχής, ή σε παρόμοιο ρόλο
  • Επαγγελματική στάση και εμφάνιση
  • Ομαδική συμπεριφορά
  • Άριστες δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, ιδίως MS Excel
  • Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα πολλαπλών καθηκόντων και διαχείρισης χρόνου με ικανότητα ιεράρχησης των καθηκόντων
Παροχές:
  • Ανταγωνιστικός μισθός
  • Ιδιωτική ασφάλιση και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Δυνατότητα εξέλιξης σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο και δυναμικό οργανισμό
  • Φιλικό και προκλητικό περιβάλλον εργασίας
Σχετικά με την OptimalΑπό το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες, εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
  • Talent Acquisition
  • HR Strategy & Talent Development
  • Learning & Development
  • Workforce Management
  • Recruiting
  • Outplacement

Optimal HR

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Receptionist / Administrative Assistant

    Optimal

    • Αθήνα
    H Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαία εταιρεία στον χώρο της ενέργειας, αναζητά Receptionist / Administrative Assistant. Κύριες αρμοδιότητες: Υποδοχή επισκεπτών αμέσως …
    • Πριν 14 ημέρες
  • Receptionist / Administrative Assistant

    Optimal

    • Αθήνα
    Job Description: H Optimal, για λογαρισμό πελάτη της, κορυφαία εταιρεία στον χώρο της ενέργειας, αναζητά Receptionist / Administrative Assistant. Κύριες αρμοδιότητες: Υποδοχή …
    • Πριν 2 μήνες
  • Administrative Personal Assistant

    DELTA PARTNERS ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ

    • Αθήνα
    Η Delta Partners Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Α.Ε. είναι μέλος της Geneva Group International, του 2ου μεγαλύτερου διεθνώς οργανισμού παροχής ελεγκτικών,νομικών και συμβουλευτικών υπη…
    • Πριν 1 ημέρα