IT Service Desk – End User Support Engineer SPACE HELLAS AE Αθήνα Μόνιμη Πλήρης Απασχόληση Πριν 19 ημέρες Γενική Διεύθυνση Technology & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα Σύντομη περιγραφή καθηκόντων: Λήψη & Διαχείριση αιτημάτων (service or support) πελατών Τηλεφωνική & remote υποστήριξη αναφορικά με ΙΤ & τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό τελικών χρηστών Επίλυση προβλημάτων σε Windows 10, Office 365, applications, ios/android, κλπ Η θέση περιλαμβάνει βάρδιες 24*7 Απαραίτητα Προσόντα : Πτυχίο AEI/ΤΕΙ/IEK στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών Διαπιστωμένη εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση Πολύ καλή γνώση περιβάλλοντος Windows & ικανότητα επίλυσης issues Ικανότητα διαχείρισης και υποστήριξης Client εφαρμογών ( on premise & cloud ) σε Windows λειτουργικά συστήματα Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών & περιφερειακών συσκευών ( printers , scanners , phones, tablets, κλπ) Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word) Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά) Επιθυμητά Προσόντα : Γνώση Ισπανικών (προφορικά & γραπτά) Προσωπικά χαρακτηριστικά: Ικανότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες Ανεπτυγμένη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών Μεθοδικότητα και συνέπεια Ομαδικότητα και συνεργασία Η εταιρία προσφέρει: Άριστο εργασιακό περιβάλλον Προοπτικές εξέλιξης Συνεχή εκπαίδευση Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης MyCarriera Αίτηση Προωθήστε αυτή την εργασία στο e-mail σας για να κάνετε αίτηση αργότερα Διαμοίραση