Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών του CONTACT CENTER για λογαριασμό συνεργάτη της, στην περιοχή του Αμαρουσίου.Σημασία του Ρόλου: Ο ρόλος αυτός είναι κρίσιμος για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης και των υπηρεσιών της. Τα άτομα που θα ενταχθούν σε αυτή τη θέση θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στην άμεση και ακριβή διαχείριση εκτάκτων περιστατικών, προσφέροντας στήριξη και λύσεις σε στιγμές κρίσης. Η σωστή αντίδραση και η άμεση δράση των υπαλλήλων αυτών είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση της ασφάλειας και της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους πελάτες μας. Για αυτό, η επαγγελματική τους υπευθυνότητα, η ψυχραιμία και η αποτελεσματικότητα θα είναι καθοριστικής σημασίας.Αρμοδιότητες:
Καταγραφή περιστατικού και σύνταξη καρτέλας
Διαβίβαση GPS και ανίχνευση θέσης
Προώθηση και συντονισμός κλήσεων, ανάλογα με την ανάγκη
Άμεση αντίδραση σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης
Requirements
Διαχείριση καταστάσεων με ψυχραιμία
Ενεργητική ακρόαση και αποφασιστικότητα
Εγρήγορση και ευελιξία σε βάρδιες
Πολύ καλή γνώση αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
Γνώση γαλλικών θα συνεκτιμηθεί
Benefits
Σύμβαση αορίστου χρόνου
Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
Αν διαθέτεις τα παραπάνω προσόντα και θέλεις να ενταχθείς σε ένα δυναμικό και υποστηρικτικό περιβάλλον, στείλε το βιογραφικό σου σήμερα!