Η εταιρεία μας αναζητά υποψήφιο/α για θέση Back Office, με κύριες αρμοδιότητες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, την υποστήριξη παραγγελιών και την αρχειοθέτηση.Αρμοδιότητες:Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και επικοινωνία με πελάτες/προμηθευτέςΚαταχώριση παραγγελιών και στοιχείων σε υπολογιστήΑρχειοθέτηση και βασική υποστήριξη εγγράφωνΠαρακολούθηση email και συντονισμός με τις υπόλοιπες ομάδες(Προαιρετικά: χρήση εμπορικού συστήματος ERP)Απαραίτητα προσόντα:Χρήση υπολογιστήΕξοικείωση με email και βασικές λειτουργίες γραφείουΟργανωτικότητα, συνέπεια και υπευθυνότηταΕυγένεια στην επικοινωνία και συνεργατικό πνεύμαΗ προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί, αλλά δεν είναι απαραίτητηΠαροχές:Σταθερό ωράριο Δευτέρα - ΠαρασκευήΦιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίαςΠεριθώρια εξέλιξης σε πιο υπεύθυνους ρόλουςΕσωτερική εκπαίδευση και καθημερινή καθοδήγησηΑνταγωνιστικός μισθός & πλήρης ασφάλιση