Call Center & Chat Agent - Vodafone (Full Remote εργασία)

One Way

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 6 ώρες
Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίουμε σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για τηνπλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, παράτασηπληρωμών κτλ.).Διαχείριση αιτημάτων μέσωτηλεφωνικής εξυπηρέτησης αλλά και εναλλακτικών καναλιών Social networking(Chat, Email & Facebook).Καταχώρηση δεδομένων εντός της πλατφόρμας CRM.Απαραίτητα Προσόντα:Τι περιμένουμε από εσένα:
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ιδανική εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
Παροχές:Τι να περιμένεις από εμάς:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Αποκλειστική τηλεργασία
  • 5ημερη 8ωρη απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο εργασίας
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξελίξεις με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Call Center & Chat Agent - Vodafone (Full Remote εργασία)

    One Way

    • Αθήνα
    Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίουμε σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για τηνπλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, π…
    • Πριν 6 ώρες
  • Call Center Agents (Remote)

    Adecco

    • Αθήνα
    Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωσ…
    • Πριν 3 ημέρες
  • Call Center Agents

    Adecco

    • Αθήνα
    Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωσ…
    • Πριν 3 ημέρες