EXECUTIVE PERSONAL ASSISTANT-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
MICAFETAL
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παροχή εκτελεστικής υποστήριξης στη διοίκηση.
- Εποπτεία των λειτουργιών του γραφείου, διασφαλίζοντας την ομαλή καθημερινή λειτουργία.
- Διαχείριση και οργάνωση διοικητικών εργασιών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης ημερολογίου, του συντονισμού συναντήσεων και των ταξιδιωτικών ρυθμίσεων.
- Υποστήριξη επικοινωνίας με βασικούς συνεργάτες, όπως καταστήματα και προμηθευτές.
- Υποστήριξη σε επιπρόσθετα καθήκοντα, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρίας
- Ισχυρές οργανωτικές και ικανότητες διαχείρισης πολλαπλών εργασιών.
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στα Ελληνικά και τα Αγγλικά.
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Ικανότητα να εργάζεται αυτόνομα αλλά και σε ομάδα.
- Προηγούμενη εμπειρία σε εταιρεία λιανικής F&B θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Προηγούμεη εμπειρία σε Δημόσιους Διαγωνισμούς θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
- Καθαρός συζητήσημος (ανάλογα με τα προσόντα & την εμπειρία).
- Ωράριο γραφείου 09:00 - 17:00.
- Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον σε μια αναπτυσσόμενη εταιρεία.
- Ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη.
- Provide executive assistance to senior management.
- Oversee office operations, ensuring smooth day-to-day functionality.
- Manage and streamline administrative tasks, including calendar management, meeting coordination, and travel arrangements.
- Support communication with key stakeholders, like stores and suppliers.
- Assist with other ad hoc duties as needed.
- Strong organizational and multitasking skills.
- Excellent communication skills in both Greek and English.
- Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Ability to work independently and as part of a team.
- Previous experience in an F&B retail company is a plus.
- Previous experience in Public Competitions is a plus.
- Salary negotiable (upon qualifications & experience)
- 09:00 to 17:00 office hours
- A dynamic working environment in a growing company.
- Opportunities for career development
MyCarriera