Γραμματέας σε τεχνικό γραφείο

ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

  • Πάτρα, Αχαΐας
  • Μόνιμη
  • Μερική απασχόληση
  • Πριν 29 ημέρες
Τεχνικό γραφείο με έδρα το Ρίο Πατρών, αναζητά υπάλληλο γραφείου για μερική απασχόληση (πρωινές ώρες, ευέλικτο ωράριο κατόπιν συνεννόησης) σε θέση που περιλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Συντονισμός και οργάνωση καθημερινών ενεργειών
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
  • Καταγραφή και προμήθεια αναλώσιμων
  • Υπευθυνότητα στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και των εφαρμογών του Microsoft Office
  • ​Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (π.χ. e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
  • ​Εξοικείωση / Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση με τον κλάδο των Τεχνικών Έργων θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Συνέπεια στην διεκπεραίωση καθηκόντων, εχεμύθεια και επαγγελματισμός
  • Δυναμική προσωπικότητα, με ομαδικό πνεύμα και ικανότητα εργασίας σε περιβάλλον υψηλών ταχυτήτων
Παροχές:
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης
  • Βασικός μισθός με δυνατότητα εξέλιξης
  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και Ασφάλιση
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης

MyCarriera