ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ (CUSTOMER SUPPORT)
TELECROFT SERVICES LTD HELLAS
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών μέσω συνομιλίας, τηλεφώνου και email σε πραγματικό χρόνο
- Πραγματοποίηση ελέγχων επαλήθευσης σε σχέση με το προφίλ του εκάστοτε πελάτη (KYC)
- Υποστήριξη και καθοδήγηση πελατών με όλα τα αιτήματα και παρακολούθηση αυτών όπου απαιτείται
- Προώθηση τεχνικών και επιχειρησιακών προβλημάτων στα αρμόδια τμήματα
- Παροχή ανατροφοδότησης στην διοίκηση για την στοιχηματική εμπειρία των παικτών
- Προπτυχιακός τίτλος ΙΕΚ ή ΤΕΙ ή ΑΕΙ επιθυμητός
- Άριστη Γνώση Ελληνικής γλώσσας (C2)
- Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (B2)
- Άριστη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (επιθυμητές πιστοποιήσεις ECDL/Keycert)
- Εξοικείωση με τον τομέα του διαδικτυακού & αθλητικού στοιχηματισμού
- Προηγούμενη ενασχόληση με τον τομέα διαδικτυακού & αθλητικού στοιχηματισμού θα θεωρεί επιπλέον προσόν
- Εκπληρωμένες Στρατιωτικές Υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
- Επικοινωνιακές ικανότητες
- Οργάνωση & διαχείριση χρόνου
- Αντοχή στην πίεση
- Εχεμύθεια & υπευθυνότητα
- Επαγγελματισμός & συνέπεια
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές
- Προοπτικές εξέλιξης
- Άμεση Πρόσληψη
- Πλήρης απασχόληση
- Διαρκής υποστήριξη και εκπαίδευση
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας στα γραφεία του ΟΠΑΠ
MyCarriera