
Technical Support Manager
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Ηγείσαι και διαχειρίζεσαι την ομάδα τεχνικής υποστήριξης για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών σε εσωτερικούς χρήστες.
- Οργανώνεις, εποπτεύεις και καθοδηγείς την ομάδα τεχνικής υποστήριξης, διασφαλίζοντας ότι οι τεχνικοί είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι και εξοπλισμένοι για την αντιμετώπιση προβλημάτων.
- Συντονίζεις τη διαχείριση και επίλυση σύνθετων τεχνικών ζητημάτων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Ανάπτυξης Λογισμικού, το τμήμα Υποστήριξης Υποδομών και τον Υπεύθυνο Ασφαλείας Πληροφοριακών Συστημάτων για την επίλυση σύνθετων τεχνικών ζητημάτων.
- Εξασφαλίζεις την άμεση και αποτελεσματική επίλυση τεχνικών προβλημάτων που επηρεάζουν τα καταστήματα, τις πωλήσεις, την εφοδιαστική αλυσίδα και τις εσωτερικές λειτουργίες.
- Παρακολουθείς και αναλύεις δείκτες απόδοσης υποστήριξης (KPIs), όπως το χρόνο απόκρισης, το ποσοστό επίλυσης αιτημάτων(tickets) και τηλεφωνικών κλήσεων, καθώς και την ικανοποίηση των πελατών.
- Επικοινωνείς με Διευθυντές Καταστημάτων, Περιφερειακούς Διευθυντές και λοιπά Στελέχη της επιχείρησης για την ενημέρωσή τους ως προς τη διαχείριση προβλημάτων και την πορεία των έργων του Τμήματος Υποστήριξης Χρηστών.
- Συμβάλλεις στην εκπαίδευση και ανάπτυξη της ομάδας για την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους στην αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων.
- Διαχειρίζεσαι προγραμματισμένες εγκαταστάσεις και αναβαθμίσεις, και επιλύεις κρίσιμα συμβάντα ανάλογα με την προτεραιότητά τους, για να εξασφαλιστεί η ελάχιστη διακοπή των υπηρεσιών.
- Αναπτύσσεις και διαχειρίζεσαι τους ετήσιους προϋπολογισμούς για έργα υποδομής, ανακαινίσεις, κατασκευές νέων καταστημάτων και roll-outs νέων υπηρεσιών.
- Επιβλέπεις το διαχειριστή εξοπλισμού ICT, την αποθήκη υλικού και τη διαδικασία παραγγελίας, καθώς και την παραλαβή και διακίνηση του τεχνολογικού εξοπλισμού.
- Διαπραγματεύεσαι τεχνικούς όρους υποστήριξης, παρακολουθείς τις συμβάσεις και το SLA, διαχειρίζεσαι τις σχέσεις με εξωτερικούς τεχνικούς και προμηθευτές υποστήριξης του δικτύου της εταιρίας.
- Αναπτύσσεις και υλοποιείς στρατηγικές για τη βελτίωση των διαδικασιών υποστήριξης, τη μείωση του χρόνου απόκρισης και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.
- Έχεις πτυχίο στην Επιστήμη των Υπολογιστών, στα Συστήματα Πληροφορικής ή συναφές πεδίο.
- Έχεις 10+ χρόνια εμπειρίας σε τεχνική υποστήριξη με τουλάχιστον 3 χρόνια σε ηγετική θέση.
- Οι ικανότητες σου στην επικοινωνία και τη διαχείριση ομάδας καλό θα είναι να είναι άριστες.
- Γνωρίζεις τεχνολογίες υποστήριξης, όπως συστήματα ticketing και CRΜ.
- Έχεις ισχυρή τεχνική γνώση συστημάτων λιανικής (POS, ERP), τηλεφωνικών κέντρων, περιβάλλοντος Microsoft Windows και δικτύωσης.
- Διακρίνεσαι από δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης πολλαπλών προτεραιοτήτων.