Βοηθός Υπεύθυνου Εξυπηρέτησης Πελατών

IKEA

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 18 ημέρες
Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ : να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας! Για τo Κατάστημα μας στο Αεροδρόμιο, αναζητούμε : Βοηθό Υπεύθυνου Εξυπηρέτησης Πελατών Αναφερόμενος/η στον Customer Service/Exchange & Returns Team Leader οι κύριες αρμοδιότητές σoυ είναι: Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη στην περιοχή ευθύνης σου Αξιολογείς το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης και των υπηρεσιών από τους εξωτερικούς συνεργάτες Εφαρμόζεις / Επιβλέπεις / Βεβαιώνεις ότι όλες οι διαδικασίες και οι ρουτίνες του τμήματος εκτελούνται βάσει των εταιρικών οδηγιών (εταιρικές, νομικές, ασφάλειας, κ.α.) Αναπτύσσεις και διατηρείς μία κινητοποιημένη ομάδα ικανή να φέρει εις πέρας τους επιθυμητούς / συμφωνημένους στόχους Εφαρμόζεις όλες τις συμφωνημένες ενέργειες για τη βελτίωση των δεικτών Brand Capital, και της έρευνας ικανοποίησης πελατών και εργαζομένων Απαραίτητα Προσόντα: Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη Καλές διοικητικές ικανότητες Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (ικανότητα σε γραπτό και προφορικό λόγο) Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Microsoft Word & Excel) Παροχές: Ανταγνωνιστικό πακέτο αποδοχών Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης Συνεχής εκπαίδευση

MyCarriera