
Συνεργάτης Τμήματος Εξυπηρέτησης Β2Β πελατών Metro Cash & Carry
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Καταχωρείς ηλεκτρονικές παραγγελίες στα eshop
- Παρέχεις άμεση βοήθεια σε οποιαδήποτε ερώτηση των πελατών μας που μας προσεγγίζουν από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας.
- Αντιμετωπίζεις έγκαιρα και αποτελεσματικά τις ανησυχίες και τα ερωτημάτων των πελατών.
- Παρέχεις βοήθεια στους πελάτες για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.
- Συλλέγεις σχόλια από τους πελάτες σχετικά με τις εμπειρίες αγορών, τις προτιμήσεις και τις προτάσεις για βελτίωση.
- Συνεργάζεσαι με συναδέλφους σε όλα τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων των ομάδων στα καταστήματα για την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.
- Προηγούμενη εμπειρία σε εξυπηρέτηση πελατών φυσικών καταστημάτων ή eshop
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, προφορικές και γραπτές.
- Ικανότητα καθορισμού προτεραιοτήτων, διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
- Διαχείριση συστημάτων υπολογιστών και λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου και διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM).
- Δυνατότητα πενθήμερης εργασίας σε διάφορες βάρδιες, συμπεριλαμβανομένων απογευματινών, Σαββάτων με βάση τις ανάγκες του τμήματος.
- Απολυτήριο Λυκείου
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ ( MS Office & Excel)
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας