Υπάλληλος Back Office
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
- Καταχώρηση και έκδοση παραστατικών, εισπράξεις και παρακολούθηση υπολοίπων
- Αρχειοθέτηση, επεξεργασία και οργάνωση εγγράφων
- Έκδοση συμβάσεων και ιδιωτικών συμφωνητικών
- Επικοινωνία και συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας με στόχο την άμεση και ορθή εξυπηρέτηση των πελατών
- Απόφοιτος/η ΑΕΙ ή ΤΕΙ
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (Microsoft Office και Google Workspace)
- Γνώση εμπορικού προγράμματος (ERP) και διαχείριση πελατολογίου (CRM)
- Γνώση αγγλικής γλώσσας
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γρήγορη αντίληψη και κατανόηση προβλημάτων για επίλυσή τους
- Επικοινωνιακές ικανότητες
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες)
- Πλήρης πενθήμερη απασχόληση (Δευτέρα-Παρασκευή)
- Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση σε προϊόντα και διαδικασίες
- Μισθός αναλόγως προσόντων και εμπειρίας με δυνατότητα εξέλιξης
- Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
MyCarriera