Υπαλλήλος Γραφείου

HotelPoint PMS

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Μερική απασχόληση
  • Πριν 3 ημέρες
Περιγραφή ΘέσηςΗ εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της πληροφορικής , αναζητά back office υπάλληλο για τετράωρη έως εξάωρη πρωινή απασχόληση.Βασικές Αρμοδιότητες
  • Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων με τη χρήση εμπορικού προγράμματος .
  • Αρχειοθέτηση παραστατικών και εγγράφων (εξόδων & εσόδων)
  • Eπικοινωνία με πελάτες.
  • Διαχείριση των social media της εταιρείας.
Απαραίτητα Προσόντα:Απαραίτητα Προσόντα
  • Γνώση εμπορικού προγράμματος τιμολόγησης
  • Γνώση αγγλικών.
  • Γνώση διαχείρισης social media.
  • Γνώση emails (outlook)
  • Γνώση MS Office
Παροχές:Παροχές
  • Εβδομαδιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για τα ΜΜΜ (μετρό)
  • Σταθερός μηνιαίος μισθός
  • ⏰Ευέλικτο Ωράριο- Δυνατότητα επιλογής ωραρίου (πρωινό 10:00-14:00 ή 14:00-18:00)

Jobfind

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Υπάλληλος Γραφείου για Εταιρεία Διεθνών Μεταφορών

    HUMAN VALUE

    • Αθήνα
    Κωδικός Θέσης: TRS-0925 Υπάλληλος Γραφείου για Εταιρεία Διεθνών Μεταφορών 📍 Ασπρόπυργος 🕒 Πλήρης απασχόληση ▶️ Ο πελάτης μας είναι εταιρεία Διεθνών Μεταφορών, με εξειδικε…
    • Πριν 5 ώρες
  • Υπάλληλος Γραφείου

    Adecco

    • Αθήνα
    Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς ε…
    • Πριν 6 ώρες
  • Υπάλληλος Γραφείου για Εταιρεία Διεθνών Μεταφορών

    HUMAN VALUE

    • Αθήνα
    Κωδικός Θέσης: TRS-0925 Υπάλληλος Γραφείου για Εταιρεία Διεθνών Μεταφορών Ασπρόπυργος Πλήρης απασχόληση Ο πελάτης μας είναι εταιρεία Διεθνών Μεταφορών, με εξειδικευμένο αντ…
    • Πριν 6 ώρες