
IT Operations Professionals
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παρακολούθηση συστημάτων σε πραγματικό χρόνο για πρόληψη προβλημάτων.
- Υποστήριξη και τεχνική βοήθεια χρηστών (helpdesk).
- Αναβαθμίσεις, επιδιορθώσεις και βελτιστοποιήσεις συστημάτων.
- Διαχείριση ασφάλειας (πρόσβαση, προστασία δεδομένων, απειλές).
- Παροχή υποστήριξης προς τους χρήστες μέσω helpdesk ή τεχνικής υποστήριξης
- Εφαρμογή σχεδίων αποκατάστασης (disaster recovery).
- Αυτοματοποίηση εργασιών (backups, ενημερώσεις, monitoring).
- Συνεχής βελτίωση της απόδοσης των πληροφοριακών λειτουργιών.