Υπάλληλος Πιστωτικού Ελέγχου

Optimal HR

  • Αθήνα
  • Συμβόλαιο
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 1 μήνα
  • Κάντε αίτηση εύκολα
Αποστολή:Έλεγχος υπολοίπων των πελατών, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αποτελεσματική εφαρμογή της πιστωτικής πολιτικής της Εμπορίας και η αποτελεσματική λειτουργία των πωλήσεων μέσα στους εγκεκριμένους πιστωτικούς όρους συνεργασίας.Βασικές Αρμοδιότητες:1) Αποδεσμεύσεις- Έλεγχος και ανάλυση πελάτη μέσω εντύπου δεσμευμένης παραγγελίας- Έλεγχος εμβασμάτων, κράτηση καρτών-πιστωτικών- Επικοινωνία - Ενημέρωση πελάτη για εκκρεμότητες στο λογαριασμό του- Αποδέσμευση εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που έχουν τεθεί- Έγκριση εφόσον δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις που απαιτούνται2) Αξιόγραφα- Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω BPM (ή μέσω email όπου δεν είναι εφικτό) και την ανάλογη έγκριση για μετάθεση-αντικατάσταση-επιστροφή επιταγών, έλεγχος και προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.- Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω email για παράταση-αντικατάσταση-επιστροφή συναλλαγματικών που αφορούν δόσεις αποπληρωμής εμπορευματικής ή διακανονισμού, έλεγχος – έγκριση, προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.3) Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων- Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων μετά από την ενημέρωση ολοκλήρωσης ελέγχου ΣΕΣ.- Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων που αφορά στους πελάτες χωρίς εξασφάλιση και σύμβαση.- Αλλαγές πιστωτικών όρων που αφορούν στις συνθήκες αποδέσμευσης (πιστωτικό όριο, οδηγίες πληρωμής).4) Πιστωτικά - Κάρτες- Ενημέρωση λίστας πιστωτικών όσον αφορά τη χρήση τους (κράτηση, συμψηφισμός, απόδοση στον πελάτη), ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές- Αποστολή στο λογιστήριο για μεταφορές, ενημέρωση Δικτύου και Υποστήριξης Πωλήσεων- Λίστα έκδοσης Καρτών, όσον αφορά τη χρήση τους (κράτηση, συμψηφισμός, απόδοση στον πελάτη), ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές5) Διακανονισμοί – Εμπορευματικές πιστώσεις- Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου συμβάσεων από το αρμόδιο τμήμα, αποστέλλει στο λογιστήριο το «χτίσιμο» των εγκεκριμένων διακανονισμών, εμπορευματικών πιστώσεων καθώς και δόσεων εισροών-εκροών- Παρακολούθηση αποπληρωμών και μέσω των αποδεσμεύσεων.Requirements· Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ (κατά προτίμηση οικονομικής κατεύθυνσης)· Λογιστικές γνώσεις· Γνώση MS Office· Έως 2 έτη σχετική επαγγελματική εμπειρίαΔεξιότητες:· Ομαδικότητα & Συνεργασία· Διαπραγματεύσεις· Ανάλυση στοιχείων· Ακρίβεια & Ταχύτητα· Εστίαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη· Πρωτοβουλία· Ικανότητες προγραμματισμού & οργάνωσης· Δημιουργία αποτελεσματικών διαπροσωπικών σχέσεων

Optimal HR